c2i forums
Obliczanie pozycji ESP - Printable Version

+- c2i forums (http://c2i.pl)
+-- Forum: Public (http://c2i.pl/forum-1.html)
+--- Forum: Call of Duty (http://c2i.pl/forum-3.html)
+--- Thread: Obliczanie pozycji ESP (/thread-5444.html)

Pages: 1 2


Obliczanie pozycji ESP - willc97 - 11-28-2018

Witam wszystkich, Po dodaniu niektórych funkcji do mojego klienta o COD4 musiałem zdać sobie sprawę, że ESP (zwłaszcza pudełka) są daleko od graczy.   Oto zdjęcie, abyście mogli sobie wyobrazić, co mam na myśli.         I tutaj jest kod, którego używam w pudełku.       Kod:   c_D3D. DrawRect (ScreenX - (400,0 / Distance), ScreenY - (1300.0 / Distance), (600,0 / Distance), (1300.0 / Distance), 2, dwTeamColor);   Próbowałem także innych wartości, ale zawsze są pozycje pokazujące pole esp gdzie indziej od pozycji graczy.     Czy ktoś może mi teraz powiedzieć, jakie obliczenia mogę zastosować, aby otrzymać pudełko dokładnie do ciała graczy? Mam na myśli, że nie mam boneclass, ale w przeciwnym razie mógłbym go użyć do pudeł.


RE: Obliczanie pozycji ESP - abmorvant - 11-28-2018

Po prostu rejestruj pozycje w zależności od pozycji graczy? EDYCJA: X i Y nie muszą być zmieniane na odległość, myślę, bo jeśli twój kod W2S jest w porządku, możesz po prostu użyć statycznej wartości.


RE: Obliczanie pozycji ESP - montypaull - 11-28-2018

Przepraszam, naprawdę mi nie pomaga. Jak mogę rejestrować pozycje?


RE: Obliczanie pozycji ESP - watershedstrategies - 11-28-2018

Odnosi się do flag pozycji gracza. Kod: #define FLAGS_STANDING 0x02 // stały, wciąż #define FLAGS_CROUCH 0x04 // kucnij, wciąż #define FLAGS_PRONE 0x08 // skory, nadal #define FLAGS_PRONE_FORWARD 0x100 // podatny, nadal #define FLAGS_PRONE_FORWARD 0x100 // podatny, przesuwa się w przód #define FLAGS_PRONE_BACKWARD 0x200 // podatny, cofając #define FLAGS_STANDING_FORWARD 0x400 // stojąc, przesuwając w przód #define FLAGS_STANDING_BACKWARD 0x800 // stojąc, cofając #define FLAGS_CROUCH_FORWARD 0x1000 // przykucnął, przesuwając w przód #define FLAGS_CROUCH_BACKWARD 0x2000 // przykucnął, cofając #define FLAGS_CLIMBING 0x40000 // wspinając się po drabinie #define FLAGS_SPRINTING 0x100000 // sprint #define FLAGS_SCALING 0x800000 // odtwarzacz używa obiektu do przeskakiwania nad / na niego http://www.unknowncheats.me/forum/sh...ad.php?t=53807


RE: Obliczanie pozycji ESP - beverleymccarthy - 11-28-2018

Czy jest ktoś, kto może mi powiedzieć więcej niż jedno głupie zdanie? ... przepraszam. Czy używam flag poprawnie? Co muszę dostosować za pomocą mojego Screen X / Y?


RE: Obliczanie pozycji ESP - mohan.maddike - 11-28-2018

Po prostu zaloguj się, utwórz float lub coś takiego, PosY - float. Twoje dzielenie na odległość, prawdopodobnie to nie jest prawda .. To jest to co mam na mysli Kod: if (bDrawBox) {INT iPose = Klient -> Ruch; if ((iPose & CROUCHING) || (iPose & CROUCHING_FORWARD) || (iPose & CROUCHING_BACKWARD)) Narysuj. DrawRectangle (Out [0] + 4.0f, Out [1] + 10.0f, (750.0f / Distance) + 8.0f, (int) ((1500.0f / Distance) + 2.0f), 1.5f, dwColor); else if ((iPose & PRONING) || (iPose & PRONING_FORWARD) || (iPose & PRONING_BACKWARD)) Rysuj. DrawRectangle (Out [0] + 3.0f, Out [1] - 10.0f, (750.0f / Distance) + 8.0f, (int) ((1500.0f / Distance) - 15.0f), 1.5f, dwColor); else Draw. DrawRectangle (Out [0] + 3.0f, Out [1] - 10.0f, (750.0f / Distance) + 8.0f, (int) ((1500.0f / Distance) + 15.0f), 1.5f, dwColor); }


RE: Obliczanie pozycji ESP - dora.moreno061cat - 11-28-2018

Cóż, kiedy rysuję ScreenX pokazuje około 100, kiedy wróg jest w prawo do mnie i około 1200, kiedy on jest właśnie dla mnie. Myślę, że to mi pomaga. Narysuję punkt X ze skrzynek + xx lub -xx jak co sto. (to samo dla Y) @ R4z8r: Wstecz i do przodu nie działa dla mnie. Dowolny pomysł ? Może moja klasa po prostu jest do bani ... wątpię, czy ktoś się tym przejmuje, lol.


RE: Obliczanie pozycji ESP - ball.melaniea - 11-28-2018

Następnie musisz zobaczyć, co robi wewnątrz tej klasy, używając structbuilder jest dość skuteczny na tym myślę. Upewnij się również, że masz prawo, do góry i do przodu w odpowiedniej kolejności.


RE: Obliczanie pozycji ESP - dacyeber - 11-28-2018

Cóż, moje są takie same (prawie). Ale nie sądzę, że macie to, o czym mówię. Oto kolejne zdjęcie: Wygląda na to, że mój ScreenX jest trochę uszkodzony. Pokazuje pola w pobliżu środka ekranu, gdy gracz znajduje się daleko po prawej / lewej stronie ekranu. Każdy pomysł, dlaczego?


RE: Obliczanie pozycji ESP - daniafateha - 11-28-2018

dobrze, co używasz w2? Jeśli używasz kanavals to nie będzie działać zbyt dobrze: \