Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Potrzebujesz pomocy ze skryptem odrzutu AHK
#1
Cześć, więc próbuję wykonać regulowany scenariusz odrzutu;     z: = 5 jeśli GetKeyState ("NumpadAdd", "T") { z + = 1 } jeśli GetKeyState ("NumpadSub", "T") { z- = 1 } jeśli GetKeyState ("LButton", "P") { Sen 45 mouseXY (0, z) Sen 0 }   To część skryptu - teraz mój problem to podstawowa wartość Z (która wynosi 5) jest odejmowana lub dodawana przez 1 po naciśnięciu powiązanych klawiszy, jednak resetuje się do wartości bazowej za każdym razem, na przykład, jeśli naciśniesz + na klawiaturze numerycznej - dostaję 6. Jeśli ponownie go wciskam, otrzymam 5. To samo z - jeśli naciskam, że otrzymuję 4, znowu otrzymuję 5, naprawdę dziwne.   Jednak to, co próbuję osiągnąć, to system, w którym jeśli naciśniesz +, doda on 1, następnie jeśli ponownie naciśniesz +, doda 1 do nowej wartości, jeśli ponownie naciśniesz, doda 1 do nowej wartości; przykład:   5 + 1 = 6 + 1 = 7 + 1 = 8 itd. I taki sam dla odejmowania   Pomoc byłaby doceniona.
Reply
#2
Czy to twój cały scenariusz? Jestem zmieszany. Myślę, że bardziej chciałbyś, aby każde z tych stwierdzeń miało kluczowe znaczenie. Coś bardziej w tym stylu: Kod: z = 5 * NumpadAdd :: z: = z + 1 * NumpadSubtract :: z: = z - 1 ~ $ * LButton :: Loop {Sleep 25 If! GetKeyState (LButton) Break mouseXY (0, z)} Return (rzekomy) Możesz chcieć przeczytać tę stronę. To jak ... największa część AHK. https://autohotkey.com/docs/Hotkeys.htm
Reply
#3
Sprawdź przepływ wykonania. Prawdopodobnie powracasz do części skryptu, która ustawia ponownie z: = 5, a następnie czeka na naciśnięcie klawisza. Tak jak powiedział Collin, ustaw skróty klawiszowe, aby zmienić wartość. Z - = 1
Reply
#4
Nie jestem ekspertem od ahk, ale może spróbuję zainicjować i używać w ten sam sposób, w jaki skrypt używa tej globalnej zmiennej automatycznej. Nie jestem pewien, czy jest to konieczne, ani najlepszy sposób, aby to zrobić, ale wygląda na to, że działało dla tego innego var. Ponadto, jestem pewien, że istnieją inne działające skrypty odrzutu, które można znaleźć w Google, jeśli chcesz zobaczyć, jak inni to robią EDYCJA: Na razie spróbuj po prostu przenieść z: = 5 do prawej po pierwszym nawiasie klamrowym po autofire ()
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by iCollin Nie jestem ekspertem od ahk, ale może spróbuję zainicjować i używać w ten sam sposób, w jaki skrypt używa tej globalnej zmiennej automatycznej. Nie jestem pewien, czy jest to konieczne, ani najlepszy sposób, aby to zrobić, ale wygląda na to, że działało dla tego innego var. Ponadto, jestem pewien, że istnieją inne działające skrypty odrzutu, które można znaleźć w Google, jeśli chcesz zobaczyć, jak inni to robią EDYCJA: Na razie spróbuj po prostu przenieść z: = 5 do prawej po pierwszym nawiasie klamrowym po autofire () Próbowałem tego - ale potem pętle dodawania lub odejmowania, jak ja strzelam (auto fire) Tak, próbowałem przenieść te tam z z: = 5, ale potem nie mają żadnego wpływu z jakiegoś powodu: / Mój skrypt działa, ale tylko dla - i + 1 z ustawionej wartości Z i chcę być w stanie dostosować go bardziej, biorąc pod uwagę różnorodność broni w grze (5 działa na bliznach do 100 metrów pierwszych 10 pocisków, 6 na m4 / m16 , 4 dla ump, 7-8 Chyba dla AK nie próbowałem .. ale rozumiem mój punkt widzenia)
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)