Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kąt do punktu XYZ na ekranie
#5
jeśli rozumiem poprawnie, masz kąt i chcesz poznać wektor tego kąta? w takim przypadku można użyć narzędzia FRotator.Vector () w celu przekształcenia go w wektor wektorowy, a następnie po prostu ustawić kamerę i zwiększyć ją o wyliczony wektor do przodu pomnożony przez żądaną wartość. http://api.unrealengine.com/INT/API/...tor/index.html Kod: FVector angle_to_vector = FRotator (- 2, 70, 0). Wektor (); FVector some_point = kamera. location + angle_to_vector [*]; // [] dla opcji opcjonalnej możesz W2S, jeśli chcesz mieć ekrany.
Reply


Messages In This Thread
Kąt do punktu XYZ na ekranie - by faeriquene - 10-11-2018, 01:10 PM
RE: Kąt do punktu XYZ na ekranie - by cueic - 10-11-2018, 01:22 PM



Users browsing this thread: 1 Guest(s)