Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PUBG - ESP kości szkieletowej
#11
Zostało to już udokumentowane przez @ ApocDev, niemniej jednak dobrze podsumowuje to. + rep Powodem, dla którego twoje kości mają 90 stopni, jest to, że stosujesz tłumaczenia kostne do ComponentToWorld RootComponent zamiast stosowania ich w ComponentToWorld z USkeletalMeshComponent. Myślę, że tablica zawierająca FTransforms kości nazywa się ComponentSpaceTransformsArray, a nie CachedBoneSpaceTransforms. Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 792 x 268.
Reply
#12
Zacytować: Napisał pierwotnie Wiezerzz Zostało to już udokumentowane przez @ ApocDev, niemniej jednak dobrze podsumowuje to. + rep Powodem, dla którego twoje kości mają 90 stopni, jest to, że stosujesz tłumaczenia kostne do ComponentToWorld RootComponent zamiast stosowania ich w ComponentToWorld z USkeletalMeshComponent. Myślę, że tablica zawierająca FTransforms kości nazywa się ComponentSpaceTransformsArray, a nie CachedBoneSpaceTransforms. http://i.imgur.com/j4TAAIv.png Myślę, że prawdopodobnie masz rację. Myślałem, że najprawdopodobniej będzie to CachedBoneSpaceTransforms, patrząc na https://docs.unrealengine.com/latest...ent/index.html Czy masz kompensację ComponentToWorld w USkeletalMeshComponent? Edytuj: nvm, wygląda na to, że powinno być takie samo. Zaktualizowany oryginalny post z nie-hackowatą GetBoneWithRotation
Reply
#13
Dzięki!
Reply
#14
Zacytować: Originally Posted by scimmyboy Jestem pewien, że spowolni to nieco zewnętrzne, jeśli używasz RPM. Załóżmy 100 aktorów i optymalizację odczytu ftransform. 100 ftransform rpm wymaga 100 uczestników. 3 wywołania RPM na kość. N liczba kości do odczytania. 300N połączeń dodatkowych rpm nie jest tanie. Porównywałem mój RPM z odczytem około 0,01 ms na każde połączenie. Masz więcej niż 5 kości, a zobaczysz całkiem znaczące spadki klatek. Prawie żadna klatka nie spada z czytania ... Większość moich klatek spada z rysunku. PUBG jest trudny, ponieważ jest tak wiele do zrobienia. Musiałem napisać system do lokalizacji cache aktorów i określić, czy należy narysować na podstawie odległości i ile tego samego przedmiotu jest blisko mnie.
Reply
#15
Zacytować: Originally Posted by kcorj2244 Prawie żadna klatka nie spada z czytania ... Większość moich klatek spada z rysunku. PUBG jest trudny, ponieważ jest tak wiele do zrobienia. Musiałem napisać system do lokalizacji cache aktorów i określić, czy należy narysować na podstawie odległości i ile tego samego przedmiotu jest blisko mnie. Nie miałem żadnych problemów z odrzucaniem ramek z renderowania. Jeśli jesteś wewnętrzna, twoje odczyty są w zasadzie natychmiastowe.
Reply
#16
Zacytować: Originally Posted by scimmyboy Nie miałem żadnych problemów z odrzucaniem ramek z renderowania. Jeśli jesteś wewnętrzna, twoje odczyty są w zasadzie natychmiastowe. Mówię o tym, kiedy byłem zewnętrzny. Największym problemem było rysowanie. Nie ma żadnych problemów od czasu ...
Reply
#17
Zacytować: Originally Posted by kcorj2244 Mówię o tym, kiedy byłem zewnętrzny. Największym problemem było rysowanie. Nie ma żadnych problemów od czasu ... Robiłeś czyta bezpośrednio przez sterownik dla zewnętrznego. Mówię ściśle o wywołaniach ReadProcessMemory w ring3.
Reply
#18
Zacytować: Originally Posted by scimmyboy Robiłeś czyta bezpośrednio przez sterownik dla zewnętrznego. Mówię ściśle o wywołaniach ReadProcessMemory w ring3. Czy jest różnica w wydajności przy podejmowaniu na konto wywołania deviceiocontrol? Wygląda na to, że ring3 rpm to pokona.
Reply
#19
Zacytować: Originally Posted by kcorj2244 Czy jest różnica w wydajności przy podejmowaniu na konto wywołania deviceiocontrol? Wygląda na to, że ring3 rpm to pokona. Popraw mnie, jeśli się mylę, ale myślę, że RPM wymaga syscall? Obciążenie pułapkowania jądra w celu wykonania operacji odczytu zwiększa się, gdy wykonujesz tysiące połączeń RPM. W ogóle nie testowałem urządzenia sterującego, więc nie mogę na nim oceniać.
Reply
#20
Zacytować: Originally Posted by scimmyboy Popraw mnie, jeśli się mylę, ale myślę, że RPM wymaga syscall? Obciążenie pułapkowania jądra w celu wykonania operacji odczytu zwiększa się, gdy wykonujesz tysiące połączeń RPM. W ogóle nie testowałem urządzenia sterującego, więc nie mogę na nim oceniać. Jesteś teraz modem? Graty!
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)