Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PUBG - ESP kości szkieletowej
#1
PUBG - ESP kości szkieletowej
Reply
#2
Wygląda całkiem nieźle, zastanawiam się, jak gładkie jest to dla External
Reply
#3
Zacytować: Wysłane przez pierwotnie CraftLourens Wygląda całkiem nieźle, zastanawiam się, jak gładkie jest to dla External Mój jest 100-170 aktualizacji na sekundę, w zależności od tego, ilu graczy jest w pobliżu. Całkiem szybko, ale nie używam RPM. Polecam przepisać ReadFTransform, aby odczytał wszystkie pływaki jednym czytaniem. Możesz także zmienić GetBoneIndex tak, aby zrobił tylko jeden odczyt całej tablicy kości zamiast wielu małych. Nie mogę tego zrobić ze względu na naturę obwodnicy BE.
Reply
#4
Zacytować: Wysłane przez pierwotnie CraftLourens Wygląda całkiem nieźle, zastanawiam się, jak gładkie jest to dla External Jestem pewien, że spowolni to nieco zewnętrzne, jeśli używasz RPM. Załóżmy 100 aktorów i optymalizację odczytu ftransform. 100 ftransform rpm wymaga 100 uczestników. 3 wywołania RPM na kość. N liczba kości do odczytania. 300N połączeń dodatkowych rpm nie jest tanie. Porównywałem mój RPM z odczytem około 0,01 ms na każde połączenie. Masz więcej niż 5 kości, a zobaczysz całkiem znaczące spadki klatek.
Reply
#5
Wygląda dobrze. Zastanawiam się, w jaki sposób uzyskać stanowisko aktora? Czy możesz dać mi jakiś wgląd?
Reply
#6
Zacytować: Napisał Neonreflexe Wygląda dobrze. Zastanawiam się, w jaki sposób uzyskać stanowisko aktora? Czy możesz dać mi jakiś wgląd? Gdzie znajdę, czy gracz jest skulony?
Reply
#7
Przydaje się pomocne wydanie.
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by scimmyboy Gdzie znajdę, czy gracz jest skulony? Dzięki!
Reply
#9
Wszyscy robicie Bożą pracę. Od dawna nie lubię tego forum i wcale nie jestem ekspertem, jeśli chodzi o C, moim głównym tematem jest tworzenie stron internetowych, ale obserwowanie was, w zasadzie, inżynieria wsteczna, cała ta pieprzona gra jest niesamowita i wtedy wzięcie wszystkich tych informacji i stworzenie czegoś podobnego do prostego Bone ESP jest niesamowite. Bardzo bym chciał, żeby moje stopy były mokre w tego typu rzeczach. Wiem na początek, że UE jest trudna w obsłudze od samego początku. Słyszałem, że CS: GO świetnie nadaje się do hakowania. Czy polecacie coś konkretnego do ćwiczenia, czy powinienem po prostu zagłębić się w Google, obejrzeć kilka filmów z YouTube i po prostu zacząć kroić, póki coś z tego nie wyjdzie? Świetna praca nad ESP!
Reply
#10
To są niektóre bardzo szczegółowe informacje, mają jakąś reputację!
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)