Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sabotaż danych - Rust
Cześć, nie mam tyle doświadczenia w tworzeniu własnych hacków, po prostu odrobinę doświadczenia manipulowania danymi wysyłanymi z powrotem do serwera w innych grach, a nie rdzewieniem, więc zastanawiałem się zanim uderzyłem głową w ścianę przez shi * ładunek kłopotów zmieniających pakiety z rdzą i nie uzyskujących żadnych wyników, czy ktoś wcześniej próbował tego? i czy można to zrobić nawet z rdzą? Nie jestem bardzo obeznany z tym, jak rzeczy działają po stronie serwera. dla tych z was, którzy nie rozumieją, o co pytam (oczywiście z powodu mojego kiepskiego wytłumaczenia i braku szczegółów), przez manipulowanie danymi mam na myśli, że kiedy uderzę w stos rudy, otrzymuję 3 rudy metalu, dane są wysyłane na serwer z mojej strony rzeczy, które trafiłem na kupę rudy, serwer odbiera moje dane i daje mi 3 ore (przynajmniej to, co myślę, że się dzieje) i zastanawiam się, czy mogę zmienić dane, które wysyłam na serwer, aby sądzić, że uderzyłem ułóż stos 30 razy zamiast raz i daj mi 30 razy więcej rudy. ore (edytuj: lub) podczas tworzenia 1 pala (edycja: woodplank) spraw, aby serwer pomyślał, że utworzył 100, zmieniając dane wysyłane na serwer. z góry dziękuję za wszelkie "stosowne" odpowiedzi. Nie mam pojęcia, czy to pytanie zostało zadane wcześniej, ponieważ szukałem trochę na Czwarty i nic nie znalazłem, wybacz mi, jeśli coś przeoczyłem, jestem trochę głupi.
Reply
Jest facet ... na East 1 o nazwie Blitzmachine, jestem pewien, że właśnie to robi. Jest to "niestandardowy" hack, którego używa, który zmienia pakiety w odpowiedzi
Reply
ohhh sry złamałem zasadę przeciwko hakowaniu: |? czy manipulowanie danymi jest nielegalne? Próbuję tylko oszukać. Nie wiem, czy łamie zasady serwisu, więc proszę ostrzegać przed banem (to było wskazane administratorom xD), dziękuję. i chciałbym uzyskać bardziej szczegółową odpowiedź.
Reply