Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Funkcja My WorldToScreen nie jest precyzyjna!
#1
Funkcja My WorldToScreen nie jest precyzyjna!
Reply
#2
Użyj prawa cosinusów, aby znaleźć kąty i odległości, a nie twierdzenie Pitagorasa. EDYCJA: Nvm Zasugerowałem nieprawidłowe porady. Ignorować.
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by kenzy4g Użyj prawa cosinów, aby znaleźć kąty i odległości, a nie twierdzenie Pitagorasa. EDYCJA: Nvm Zasugerowałem nieprawidłowe porady. Ignorować. Bez problemów Masz inny pomysł?
Reply
#4
Czy używasz pozycji ocznej?
Reply
#5
Przepraszam za spóźnienie i tak, używam pozycji oczu (caméra)
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)