Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Upadek GetModuleHandle na innym procesie
#1
BYTE * image_base = (BYTE *) GetModuleHandle ("AA3Game.exe"); dlaczego miałaby nastąpić awaria?, próbuję wyświetlić tabelę IAT dla tego procesu, tak jakbym ustawił to ti NULL działa dobrze dla bieżącego procesu
Reply
#2
dlaczego BYTE *? Kod: HMODULE image_base = GetModuleHandleA ("AA3Game.exe");
Reply
#3
Zacytować: Napisał Anddos BYTE * image_base = (BYTE *) GetModuleHandle ("AA3Game.exe"); dlaczego miałaby nastąpić awaria?, próbuję wyświetlić tabelę IAT dla tego procesu, tak jakbym ustawił to ti NULL działa dobrze dla bieżącego procesu MSDN mówi: Zwróć wartość Jeśli funkcja się powiedzie, zwróconą wartością jest uchwyt do określonego modułu. Jeśli funkcja nie działa, zwracana wartość ma wartość NULL. Aby uzyskać rozszerzone informacje o błędach, wywołaj GetLastError.
Reply
#4
Kod: Upadek GetModuleHandle na innym procesie GetModuleHandle nie będzie działać na innych procesach; możesz wypróbować funkcję "GetRemoteModuleHandle" programu ManualMap. Link do ManualMap: ManualMap - Collaborative RCE Tool Library
Reply
#5
tak, mam to działa, ale wiele nowych gier odmawia wyświetlenia listy IAT z wtryskiwanej biblioteki DLL
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)