Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projektowanie klasy danych
#1
Projektowanie klasy danych
Reply
#2
pomysł wydaje się ładny, ale nie używałbym getState, ale raczej zwracał informacje na podstawie poszczególnych typów. następnie masz klasę "feature", która zwraca wartości logiczne dla każdej obsługiwanej funkcji. w ten sposób można wyłączyć funkcje na wyższym poziomie, a nie tylko w dokładnie tych funkcjach, które używają em. (na przykład gra bez kości używasz celowania wektorowego, więc przy starcie pytasz, czy kości są obsługiwane, jeśli nie, załaduj wektor aimbota zamiast kości aimbot). zgodnie z twoim komentarzem na temat hasła: tak, to jest potrzebne (można powiedzieć, że bez codepile) dla rzeczy aimbot: jeśli podasz abstrakcyjny interfejs aimbot, i ten interfejs aimbota z kolei wie tylko o AIMABLE i jakimś geterze dla listy, następnie możesz łatwo podłączyć celaboty (humanizowane, wektorowe, kości)
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)