Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Odblokuj silnik pojazdu i pojazdu
#1
Hej. Jego Gta San Andreas i ja potrzebujemy pomocy w tej funkcji.   0xB6F980 - Czy bezpośredni wskaźnik do początku basenu (CVehicle)     1064 = [bajt] Stan silnika (bez względu na to, czy silnik jest uruchomiony, czy zatrzymany): 0 = utknęły w martwym punkcie 16 = ok     1272 = [dword] Stan drzwi zablokowanych przez samochód: 1 = otwarty 2 = zablokowany   więc jest to   DWORD cVehicle = * (DWORD *) 0xB6F980;   if (cVehicle! = 0) { * (BYTE *) (cVehicle 1272) = 1; * (DWORD *) (cVehicle 1064) = 16; }   Próbowałem w ten sposób, ale nie działało Czy ktoś może mi pomóc?
Reply
#2
Zacytować: Napisał Dr.Coder Hej. Jego Gta San Andreas i ja potrzebujemy pomocy w tej funkcji. 0xB6F980 - Czy bezpośredni wskaźnik do początku basenu (CVehicle) 1064 = [bajt] Stan silnika (bez względu na to, czy silnik jest uruchomiony, czy zatrzymany): 0 = utknęły w martwym punkcie 16 = ok 1272 = [dword] Stan drzwi zablokowanych przez samochód: 1 = otwarty 2 = zablokowany więc jest to DWORD cVehicle = * (DWORD *) 0xB6F980; if (cVehicle! = 0) { * (BYTE *) (cVehicle 1272) = 16; * (DWORD *) (cVehicle 1064) = 1; } Próbowałem w ten sposób, ale nie działało Czy ktoś może mi pomóc? Czy to tylko ja, czy mieszałeś 16 i 1 w górę? Mówisz, że cVehicle następnie Locked State = 16, ale wiesz już, że 1 jest otwarty, a 2 jest zablokowany To samo dotyczy BYTE i DWORD
Reply
#3
Przepraszam EDYTOWANO.
Reply
#4
Osobiście nigdy nie zawiedli tej gry, ale być może, jeśli samochód zatrzymał się, ustawienie drzwi jako otwartych jako pierwsze jest nadpisywane natychmiast. Spróbuj zapisać wartości w innej kolejności: Kod: if (cVehicle! = 0) {* (DWORD *) (cVehicle 1064) = 16;
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)