Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Debugowanie Hearthstone
#1
Cześć przyjaciele,   Ostatnio wpadłem na pomysł stworzenia bota dla Hearthstone. Chcę, aby bot działał bez ruchu myszki, więc potrzebowałbym znaleźć jakąś strukturę deck i funkcję "play" (z tego co rozumiem, przykro mi, robiłem hacki na CS: GO do niedawna).   Oto moje dotychczasowe ustalenia:   1) Możesz znaleźć ciągi takie jak to:   Knife Juggler [id = 9 cardId = NEW1_019 zone = HAND zonePos = 1]   W pamięci serca. Teraz myślę, że jest to po prostu bufor do zapisu do pliku logu, ponieważ ciąg zostaje zniekształcony później i nadpisany, czasem w połowie, a czasem cały.   2) Nie mogłem znaleźć żadnego odniesienia do aktualnej many poza łańcuchem, na przykład "5
Reply
#2
HearthStone to gra Unity, najlepszym (i najczystszym imo) sposobem jest załadowanie zarządzanego własnego modułu w czasie wykonywania, aby wykonać swoją pracę z botowaniem. Możesz także wykonywać tylko zarządzane funkcje, aby robić działania bota i wykonywać swoją logikę poza pamięcią serca. Powinieneś cofnąć plik assembly-csharp.dll, w którym znajdują się wszystkie dane związane z logiką hearthstone.
Reply
#3
Zacytować: Napisał pierwotnie Midi12 HearthStone to gra Unity, najlepszym (i najczystszym imo) sposobem jest załadowanie zarządzanego własnego modułu w czasie wykonywania, aby wykonać swoją pracę z botowaniem. Możesz także wykonywać tylko zarządzane funkcje, aby robić działania bota i wykonywać swoją logikę poza pamięcią serca. Powinieneś cofnąć plik assembly-csharp.dll, w którym znajdują się wszystkie dane związane z logiką hearthstone. Dzięki za pomoc. Zajrzałem do Assembly-CSharp.dll i ma wszystko, czego potrzebuję. Ale nie rozumiem, jak korzystać z funkcji w nim, nawet po przeczytaniu niektórych wątków w Internecie. Czy możesz dać mi jakieś wskazówki? Dzięki.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)