Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rust Soundbait
#1
Zasadniczo wypróbowałem to:     Soundbait Video   To działa, ingmae i wszystkie oprócz dźwięku dziwnie się zacinają, bez względu na to, który dźwięk gram. Wiem, że jesteście dobrzy i nie mogłem znaleźć rozwiązania, ani go naprawić: /   Czy ktoś ma pomysł, co to powoduje?   Zestaw słuchawkowy: Razer Kraken USB
Reply
#2
Wyodrębnij dźwięki z pliku content.bundle, aby uzyskać najwyższą jakość, jaką możesz uzyskać. Użyj Unity Assets Bundle Extractor, aby otworzyć content.bundle Sortuj według typu i przewiń w dół do opcji AudioClip Wybierz wszystkie elementy z typem AudioClip. Następnie wyeksportuj surowe i gotowe! Skonfiguruj baner VoiceMeter, a także aplikację do rezonansu i dodaj dźwięki. To czyniło dla mnie cuda w przeszłości.
Reply
#3
Zacytować: Oryginalnie wysłane przez orogamo Wyodrębnij dźwięki z pliku content.bundle, aby uzyskać najwyższą jakość, jaką możesz uzyskać. Użyj Unity Assets Bundle Extractor, aby otworzyć content.bundle Sortuj według typu i przewiń w dół do opcji AudioClip Wybierz wszystkie elementy z typem AudioClip. Następnie wyeksportuj surowe i gotowe! Skonfiguruj baner VoiceMeter, a także aplikację do rezonansu i dodaj dźwięki. To czyniło dla mnie cuda w przeszłości. Mam problemy z wyodrębnianiem AudioClip, mogę wyodrębnić .PNG, ale nie AudioClip, jest coś nie tak z wtyczką, czy możesz dostarczyć pliki audio?
Reply
#4
Zacytować: Napisał Nicety Mam problemy z wyodrębnianiem AudioClip, mogę wyodrębnić .PNG, ale nie AudioClip, jest coś nie tak z wtyczką, czy możesz dostarczyć pliki audio? Przepraszam za błąd, wyeksportuj z wtyczkami / eksportuj dźwięk. To powinno wystarczyć
Reply
#5
Zacytować: Oryginalnie wysłane przez orogamo Wyodrębnij dźwięki z pliku content.bundle, aby uzyskać najwyższą jakość, jaką możesz uzyskać. Użyj Unity Assets Bundle Extractor, aby otworzyć content.bundle Sortuj według typu i przewiń w dół do opcji AudioClip Wybierz wszystkie elementy z typem AudioClip. Następnie wyeksportuj surowe i gotowe! Skonfiguruj baner VoiceMeter, a także aplikację do rezonansu i dodaj dźwięki. To czyniło dla mnie cuda w przeszłości. Chciałbym również pobrać, jeśli masz. Proszę mi powiedzieć
Reply
#6
Zacytować: Oryginalnie wysłane przez orogamo Wyodrębnij dźwięki z pliku content.bundle, aby uzyskać najwyższą jakość, jaką możesz uzyskać. Użyj Unity Assets Bundle Extractor, aby otworzyć content.bundle Sortuj według typu i przewiń w dół do opcji AudioClip Wybierz wszystkie elementy z typem AudioClip. Następnie wyeksportuj surowe i gotowe! Skonfiguruj baner VoiceMeter, a także aplikację do rezonansu i dodaj dźwięki. To czyniło dla mnie cuda w przeszłości. wydaje się dawać wszystkie .dat
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by polivilas wydaje się dawać wszystkie .dat Tak, wtyczka, która wyciąga audioclipy w pliku audio, nie działa
Reply
#8
Zacytować: Napisał Nicety Tak, wtyczka, która wyciąga audioclipy w pliku audio, nie działa Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma wymiary 1254 x 605.
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by polivilas http://i.imgur.com/wcdVLHR.png Otrzymuję komunikat "nie można otworzyć pliku danych przesyłanych strumieniowo", gdy przechodzę do eksportu przy użyciu tego Zacytować: Originally Posted by polivilas http://i.imgur.com/wcdVLHR.png Jakiej wersji Unitu Assets Bundle Extractor używasz? Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 835 x 739.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)