Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uzyskaj pochodzenie głowy ???
#1
Uzyskaj pochodzenie głowy ???
Reply
#2
Spróbuj tego: dodaj esp, 4 zamiast: dodać esp, 0x4
Reply
#3
to jest to samo
Reply
#4
Przed wywołaniem funkcji upewnij się, że masz wystarczającą liczbę kontroli. Może to być nieprawidłowe dane.
Reply
#5
Sprawdzam poprawne jednostki, a następnie wywołuję tę funkcję, 1więcej rzeczy, GetHeadOrigin (& cg_entities [i], espOrigin); użyty tutaj esporigin to wektor vec3_t, a ja używam pustego wektora, który nie pochodzi ze struktur, tzn. jest to wektor, który sam inicjuję jak "vec3_t espOrigin;". czy mam rację, czy funkcja wymaga pochodzenia jednostki?
Reply
#6
Ten kod powinien działać poprawnie, ale myślę, że istnieją dwie możliwości: espOrigin lub & cg_entities [i] wskazuje na nieprawidłowe miejsce. Jeśli Tag-> j_head był jedyną niewłaściwą rzeczą, dałoby to błąd w grze za użycie nieprawidłowego numeru tagu, ale nie awarię. Edycja: dlaczego wywołujesz GetHeadOrigin z 3 argumentami, jeśli po raz pierwszy napisałeś, że ma tylko 2? Po co jest ten pierwszy argument?
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by jdslash Spróbuj tego: dodaj esp, 4 zamiast: dodać esp, 0x4 ty trollingujesz? Lulz.
Reply
#8
Zacytować: Napisał pierwotnie .Encore Ten kod powinien działać poprawnie, ale myślę, że istnieją dwie możliwości: espOrigin lub & cg_entities [i] wskazuje na nieprawidłowe miejsce. Jeśli Tag-> j_head był jedyną niewłaściwą rzeczą, dałoby to błąd w grze za użycie nieprawidłowego numeru tagu, ale nie awarię. Edycja: dlaczego wywołujesz GetHeadOrigin z 3 argumentami, jeśli po raz pierwszy napisałeś, że ma tylko 2? Po co jest ten pierwszy argument? lol nie dzwoń, zapomniałem edytować, kiedy go pisałem. OK, to nie problem. pozwól mi sprawdzić, czy mam rozwiązanie. jeśli dostanę odpowiedź, opublikuję na tej samej głupiej awarii, jeszcze jedna rzecz, którą chciałbym powiedzieć, że nie używam objazdów, używam __declspec (nagi) void do zahaczania .. zrobiłem wszystko, ale nie mogłem tego naprawić. Czy mam pecha ?? : S
Reply
#9
Używam int GetTagOrientation (WORD tag, centity_t * cent, vec3_t orientation) i działa, ponieważ orientacja jest już wskaźnikiem do tablicy float.
Reply
#10
Dzięki, wszyscy teraz jestem z dala od domu, więc nie mogę tego sprawdzić. Więc sprawdzę to jutro i wrócę na forum. dziękuję wszystkim za rozwiązanie, mój problem jest naprawiony ...
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)