Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Menu] Zaawansowane menu LTFX dla dx 8
#11
Wygląda super fajnie! rozpustnik!
Reply
#12
Zacytować: 07-07-2010 08:02 PM - MugNuf Ten wpis, który napisałeś, http://www.unknowncheats.me/forum/c-...-dx-8-9-a.html. Jak pozbyć się błędu d3dfont.h? Będę rep + dziękuję i przyznaję ci moje hack: P. co błąd d3dfont.h masz na myśli?
Reply
#13
Bardzo dobra praca NeoIII
Reply
#14
I LIke to menu wygląda świetnie na usf lol ... dam mu 9
Reply
#15
Dzięki za menu, ciągle otrzymuję ten błąd: Kod: 1> cLTXF. obj: błąd LNK2001: nierozwiązany symbol zewnętrzny "klasa cMenu menu" (? menu @ @ 3VcMenu @ @A) Usunąłem wszystkie narzędzia. obiekty klas w .cpp, ponieważ ich nie użyję. Dzięki.
Reply
#16
w cLTFX.h użyłem na końcu: Kod: extern cMenu menu; więc musisz zrobić coś w swoim d3d8dev.h lub gdziekolwiek masz swoją wersję końcową lub dołączyć cltfx.h: Kod: c Menu menu = c Menu (60, 10); oznacza, że menu może obsłużyć 60 przedmiotów i 10 grup.
Reply
#17
Dzięki, że spróbuję tego.
Reply
#18
Zacytować: Napisał NeoIII w cLTFX.h użyłem na końcu: Kod: extern cMenu menu; więc musisz zrobić coś w swoim d3d8dev.h lub gdziekolwiek masz swoją wersję końcową lub dołączyć cltfx.h: Kod: c Menu menu = c Menu (60, 10); oznacza, że menu może obsłużyć 60 przedmiotów i 10 grup. Idę spróbować.
Reply
#19
wow, dzięki rep
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)