Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
»
#11
Zacytować: Wysłany przez pierwotnie TheBuilder Jeśli sam to wszystko odwrócisz, znalezienie niestatycznych wskaźników dla istoty powinno być proste. Czy ja się mylę? Udało mi się znaleźć niestatyczne wskaźniki w Cheat Engine i byłem w stanie mapować wszystkie te klasy, ale faktyczny wskaźnik nie został po prostu usunięty z rejestru. Został przekazany przez 10 funkcji. Większość tablic, które znalazłem ze śmieciami zebranymi, nawet gdybym znalazła wskaźnik statyczny, znikłaby. Ale zajęcia, które miałem: https://vid.me/6Fei możesz mnie tutaj zobaczyć testując matryce z kamery. Wszystkie te informacje są ogólnie takie same we wszystkich grach typu jedność. Z wyjątkiem klas specyficznych dla gier. Kod: GameObject] + 0x28] wydawało mi się, że jest to tablica jedności, możesz zobaczyć, co to jest. Ma wskaźniki na i * 0x8 Wierzę, że wskazują na składniki certyfikujące. 0x8 zawsze jest transformacją, ponieważ jak widać na tym obrazie, zawsze jest to pierwszy składnik. 0x0 może być trochę więcej danych na temat obiektu jak warstwa i gówno ::
Reply
#12
@ maxkunes Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 1125 x 740. Ustal dokładny współczynnik konwersji, ale po prostu zamień qword na hex i powinieneś otrzymać offset.
Reply
#13
Zacytować: Wysłany przez pierwotnie TheBuilder http://i.imgur.com/zJw2aet.png @ maxkunes http://i.imgur.com/Ax9jLXC.png Ustal dokładny współczynnik konwersji, ale po prostu zamień qword na hex i powinieneś otrzymać offset. co? Nie rozumiem, co masz na myśli xD? Dla HurtWorld rn wskaźnik (UNBASED!) Baseobject to 0x11090D0 W powyższym poście pokazałem łatwy sposób na znalezienie tego, który działa na wszystkich grach zręcznościowych.
Reply
#14
Zacytować: Originally Posted by maxkunes co? Nie rozumiem, co masz na myśli xD? W przypadku HurtWorld rn wskaźnik baseobject ma wartość 0x11090D0 To powinien być GAME_OBJECT_MANAGER 0x1116770
Reply
#15
Zacytować: Wysłany przez pierwotnie TheBuilder To powinien być GAME_OBJECT_MANAGER 0x1116770 HurtWorld jest tym, o czym mówię
Reply
#16
Zacytować: Originally Posted by maxkunes HurtWorld jest tym, o czym mówię No cóż, pokazałem tylko jeden sposób na znalezienie przesunięcia statycznego dla Gom. Ale większość ludzi po prostu używa kodu źródłowego gier zamiast robić zewnętrzne wewnętrzne hacki.
Reply
#17
Zacytować: Wysłany przez pierwotnie TheBuilder No cóż, pokazałem tylko jeden sposób na znalezienie przesunięcia statycznego dla Gom. Ale większość ludzi po prostu używa kodu źródłowego gier zamiast robić zewnętrzne wewnętrzne hacki. Tak, szukałem bazy na chwilę na rdzę, po prostu zanurzyłem moją głowę w świecie hurtwów. Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 1204x854. same klasy / struktury dla hurtworld.
Reply
#18
Zacytować: Originally Posted by maxkunes Tak, szukałem bazy na chwilę na rdzę, po prostu zanurzyłem moją głowę w świecie hurtwów. https://i.gyazo.com/95810cff07f850b5...89c79f345b.png W sensie opartym na silniku jedności, takim jak Reign Of Kings i Rust, można po prostu wykonać własny kod mono za pomocą opakowania mono lub innych metod. Ale nie lubię polegać na silniku jedności ani na żadnym silniku, jak na przykład na skryptach arma.
Reply
#19
Zacytować: Wysłany przez pierwotnie TheBuilder W sensie opartym na silniku jedności, takim jak Reign Of Kings i Rust, można po prostu wykonać własny kod mono za pomocą opakowania mono lub innych metod. Ale nie lubię polegać na silniku jedności ani na żadnym silniku, jak na przykład na skryptach arma. To właśnie zrobiłem, ponieważ nie mogłem wyśledzić wskaźnika listy obiektów C ++ do tej pory.
Reply
#20
Zacytować: Originally Posted by maxkunes To właśnie zrobiłem, ponieważ nie mogłem wyśledzić wskaźnika listy obiektów C ++ do tej pory. Nie ma za co. Czy możemy wrócić do tematu rdzy? Jakieś zrzuty ekranu twojego zewnętrznego / wewnętrznego?
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)