Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skrypty Akademii Jedi
#1
Nie wiem, czy istnieje inny temat, taki jak ten, ponieważ właśnie się tutaj zarejestrowałem, więc chcę zapytać, czy ktoś napisał mi scenariusz kick. thanx
Reply
#2
cóż, nie mam gry, ale jeśli jest wbudowana animacja, która pozwala ci "kopnąć", nie widzę, jak ciężko to może być. afterall Akademia jedi i mohaa są bardzo podobne w sposobie ich wbudowania, że oba są z fakk2 i silnika q3 .. jeśli dobrze pamiętam. Po prostu spójrz w jeden z plików pak i pomieszaj wokół tiki i cokolwiek, lub spróbuj otworzyć plik cfg, który ma wszystkie powiązania, możesz zobaczyć, które powiązanie jest powiązane z animacją kopnięcia i przejść z tego miejsca. Gdybym miał grę, mógłbym to zrobić, ale nie przepraszam, jeśli moje wyjaśnienie jest trochę kwaśne.
Reply
#3
A teraz, jeśli mi wyjaśnisz, jak twój sig się porusza, pokochasz cię na zawsze
Reply
#4
+ powiedz mi i mamy umowę: P Kod: [przeniesione] czcionka [/ przeniesiony] [ruch] czcionka2 [/ moveup] [movel] font3 [/ movel] [mover] font4 [/ mover] wszystko, co robisz, to wpisz to przesunięty - przesuń w dół moveup - idź w górę (jak mój sig) kręcić - przesuń w lewo ruch - przesuń w prawo pamiętaj, że będziesz potrzebował umieścić to w ten sposób [moveup-] czcionka [/ moveup-] "miej na uwadze, że umieściłem - tam, żebyś mógł zobaczyć faktyczną składnię, gdybym go tam nie umieścił, nie byłbyś w stanie zobaczyć, jak to zrobić.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)