Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rust - Nieograniczone drewno z drzewa
#11
To działa naprawdę fajnie, zbuduj sobie dom wokół 1 drzewa i siekaj drewno jak A BOSS Dzięki kolego Daj nam znać, jeśli znajdziesz sposób na stosy drewna i skały
Reply
#12
Zacytować: Originally Posted by DArgo2006 Tak, naprawiłem to teraz, próbuję dowiedzieć się, jak nazywa się drewno i kamienie ... Próbuję też sprawdzić, czy uda nam się zniszczyć drzwi za jednym uderzeniem. Spróbuj tego.. To jest lista wszystkich nazw obiektów! http://www.unknowncheats.me/forum/ot...ect-names.html
Reply
#13
zapisz jako błąd Reflexil nie może zapisać zespołu: nie udało się rozwiązać zespołu "UnityEngine, wersja = 0.0.0.0, Culture = neutral, PublickeyToken = null
Reply
#14
dziękuję za wpis
Reply
#15
Zacytować: Originally Posted by trevorrr Postępuj zgodnie ze wskazówkami, oszczędzając teraz! Mam nadzieję, że to działa, także jak to znalazłeś? Po prostu bałam się jakiejś wartości ... Chciał zdobyć więcej drewna z jednego drzewa haha. Mam nadzieję, że to również działa dla Ciebie! Zacytować: Originally Posted by trevorrr Spróbuj tego.. To jest lista wszystkich nazw obiektów! http://www.unknowncheats.me/forum/ot...ect-names.html Myślę, że nie możemy modyfikować obiektów po stronie klienta. Mógłbym się mylić, ale będę musiał rzucić okiem. Jeśli coś znajdę, postaram się to opublikować
Reply
#16
Zacytować: Originally Posted by mcjefix Po prostu bałam się jakiejś wartości ... Chciał zdobyć więcej drewna z jednego drzewa haha. Mam nadzieję, że to również działa dla Ciebie! Myślę, że nie możemy modyfikować obiektów po stronie klienta. Mógłbym się mylić, ale będę musiał rzucić okiem. Jeśli coś znajdę, postaram się to opublikować Myślę, że możemy to powiedzieć Cheetah ... Zacytować: Napisał DrUnKeN ChEeTaH Lub możesz po prostu utworzyć edytor obiektów, który pozwala modyfikować wszystko w czasie rzeczywistym * Brak PM - To naprawdę nie jest "rdza" specyficzne .. działa w dowolnej grze Unity * Narzędzie osobiste, którego nie planuję publikować w najbliższym czasie, przepraszam http://img845.imagecrap.us/img845/4786/fw81.png
Reply
#17
Zacytować: Originally Posted by trevorrr Myślę, że możemy to powiedzieć Cheetah ... Myślę, że musimy szukać wartości, która mówi, czy obiekt musi zostać zniszczony po trafieniu X, czy po zebraniu X drewna za pomocą broni Y.
Reply
#18
To jest epickie lmao. ta gra tylko sprawia, że jestem lul.
Reply
#19
Masz szczęście na czymkolwiek? znalazłem to Zacytować: public ResourceTarget () { this.gatherEfficiencyMultiplier = 1f; } Ale nie mam go do zrobienia czegokolwiek ...
Reply
#20
Zacytować: Originally Posted by trevorrr Masz szczęście na czymkolwiek? znalazłem to Ale nie mam go do zrobienia czegokolwiek ... Tak, próbowałem się z tym bawić, nic się nie dzieje
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)