Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Filtrowanie aktorów
#1
Cześć Forum. Mam problem z filtrowaniem ludzi podczas pętli przez aktorów.   To jest próbka mojego kodu, żeby zobaczyć, o czym mówię       Kod:   DWORD_PTR ActorArray = sterownik. RPM <DWORD_PTR> (globalny :: pid, globalny :: pULevel + ACTORARRAY, 8); DWORD ActorCount = sterownik. RPM <DWORD> (globalny :: pid, globalny :: pULevel + ACTORCOUNT, 4); for (int i = 0; i <(int) ActorCount; i ++) {DWORD_PTR pAActor = driver. RPM <DWORD_PTR> (global :: pid, ActorArray + (i * 0x8), 8); jeśli (! pAActor) będzie kontynuowany; jeśli (pAActor == global :: Hud) kontynuuj; DWORD ActorID = driver. RPM <DWORD> (global :: pid, pAActor + ACTORID, 4); if (ActorID == 66928 || ActorID == 66923) // NOT CORRECT {health = GetActorHealth (pAActor); if (health> 0.f) {// draw stuff   Tak więc znalazłem gdzieś, że facet filtruje przez to mężczyznę i kobietę     Kod:   ActorID == 66928 || ActorID == 66923   ale dla mnie to nie działa. Jak mam odfiltrowywać ludzi, a później pojazdy, skrzynie, itp.?   Z góry dziękuję
Reply
#2
Aby zaoszczędzić sobie trudu aktualizowania identyfikatorów ręcznie przy każdej aktualizacji, zrzuć GNOME na początku twojej egzekucji, a następnie zapisz ją RAZEM i znajdź dowolne GName, które ci się przydaje, takie jak gracze, pojazdy, grupy przedmiotów, droppeditemy itp. Następnie dodaj je do oddzielnego kontenera / ów, aby następnie porównać identyfikatory na później. Oto przykład C # tego, co mam na myśli - Jak uzyskać automatyczne ID aktora (C #)
Reply
#3
Twój kod nie działa, ponieważ straciłeś 2 identyfikatory. Jeśli chcesz znaleźć ID ręcznie, możesz otworzyć NamesDump.txt z SDK. CTRL + F dla tych 4 ciągów: "PlayerMale_A", "PlayerMale_A_C", "PlayerFemale_A", "PlayerFemale_A_C" i będziesz miał dobry identyfikator. Pomysł TJ888 jest lepszy, ponieważ nie trzeba aktualizować go ręcznie przy każdej aktualizacji.
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by camcam1212 Twój kod nie działa, ponieważ straciłeś 2 identyfikatory. Jeśli chcesz znaleźć ID ręcznie, możesz otworzyć NamesDump.txt z SDK. CTRL + F dla tych 4 ciągów: "PlayerMale_A", "PlayerMale_A_C", "PlayerFemale_A", "PlayerFemale_A_C" i będziesz miał dobry identyfikator. Pomysł TJ888 jest lepszy, ponieważ nie trzeba aktualizować go ręcznie przy każdej aktualizacji. Wyjście z NamesDump.txt jest całkowicie niewiarygodne, ponieważ dowiedziono wcześniej, że różne osoby mogą potencjalnie mieć różne identyfikatory z dowolnego powodu, jak moje identyfikatory są teraz inne niż przyjaciele. Ponadto potrzebne są tylko PlayerMale_A_C i PlayerFemale_A_C. Pozostałe 2 są niczym z osobistego doświadczenia.
Reply
#5
Zacytować: Napisał TJ888 Wyjście z NamesDump.txt jest całkowicie niewiarygodne, ponieważ dowiedziono wcześniej, że różne osoby mogą potencjalnie mieć różne identyfikatory z dowolnego powodu, jak moje identyfikatory są teraz inne niż przyjaciele. Ponadto potrzebne są tylko PlayerMale_A_C i PlayerFemale_A_C. Pozostałe 2 są niczym z osobistego doświadczenia. Dzięki za te informacje! Używałem tych 4 strun, ponieważ na każdym źródle, które widziałem, ludzie go używają. Ale tak naprawdę nie rozumiem, dlaczego identyfikator może być inny, ponieważ kiedy używam tego identyfikatora, na przykład na wyspie, mam dobry numer gracza. Ale masz rację, ponieważ wczoraj, po ~ 6 godzinach testowania, mój radar nie pokazuje mi 2 facetów i byłem zdezorientowany, ponieważ nie rozumiem dlaczego. Może być identyfikator może być inny kiedyś po użyciu pojazdu? Ponieważ ci faceci używali jednego.
Reply
#6
kasować
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)