Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak zrobić JumpHack na Rust Experimental (Cracked)
#1
Witajcie w społeczności unknowncomats, to mój pierwszy wkład, więc mam nadzieję, że wam się spodoba.     1. Pobierz dnSpy 2. Wyszukaj klasę PlayerWalkMovement 3. Znajdź funkcję "Jump"     Wyszukaj te dwie linie:       Kod:   to. ciało. prędkość + = Vector3. Lerp (ten właściciel, oczy. BodyForward () * 9f, Vector3, zero, to, modyfikuj, przeciągnij);   i       Kod:   to. ciało. prędkość + = Vector3. Lerp (Vector3. * 9f, Vector3. Zero, to, modyfikuj, przeciągnij);   9 float jest tym, co chcesz zmienić, abyś skoczył wyżej, więc zmodyfikuj go, zmieniając instrukcje IL lub edytując klasę w dnSpy.         Cieszyć się.
Reply
#2
Och, przy okazji zapomniałem ci o tym powiedzieć w Discord, ale możesz to zrobić dosłownie: Kod: LocalPlayer. Podmiot. GetComponent (). grawitacja = 1,25 f Nie pamiętam dokładnie, co dokładnie nazwano polem grawitacyjnym, ale znajdziesz je z łatwością. A tak przy okazji, normalna grawitacja wynosi 2,5 funta, a wszystko poniżej 1,25 f daje ci kopa do naruszenia FlyHack.
Reply
#3
Dzięki za udostępnienie pomocne ♥
Reply
#4
Zacytować: Napisał SlantRust Och, przy okazji zapomniałem ci o tym powiedzieć w Discord, ale możesz to zrobić dosłownie: Kod: LocalPlayer. Podmiot. GetComponent (). grawitacja = 1,25 f Nie pamiętam dokładnie, co dokładnie nazwano polem grawitacyjnym, ale znajdziesz je z łatwością. A tak przy okazji, normalna grawitacja wynosi 2,5 funta, a wszystko poniżej 1,25 f daje ci kopa do naruszenia FlyHack. czy jesteś jak bóg rdzewieje? LOL na poważnie, ale dzięki za pomoc i OP Edycja: Stworzyłem prosty trener do tego, jeśli ktoś jest zainteresowany, mogę wyjaśnić, w jaki sposób. https://www.unknowncheats.me/forum/d...=file&id=23243 Naciśnij Numpad0 i poczekaj aż AI znajdzie adresy (sztuczna inteligencja nie jest zbyt inteligentna, może potrwać do kilku minut) Naciśnij Numpad1 dla Normal Height Naciśnij Numpad2 dla Super Height Przed użyciem upewnij się, że wysokość skoku jest ustawiona na normalną.
Reply
#5
Nie robią kontroli integralności
Reply
#6
Zacytować: Napisał pierwotnie ImShotZz Nie robią kontroli integralności to dotyczy pękniętej rdzy
Reply
#7
Zacytować: Napisał pierwotnie ImShotZz Nie robią kontroli integralności Tak, ale nie musisz zmieniać zestawu, aby zrobić to, co napisałem, po prostu pobierz PlayerWalkMovement na LocalPlayer.Entity i zmień grawitację, możesz to zrobić za pomocą wewnętrznego, zewnętrznego, modowanego zespołu, bez względu na to, kurwa, którego chcesz .
Reply
#8
Zacytować: Napisał SlantRust Tak, ale nie musisz zmieniać zestawu, aby zrobić to, co napisałem, po prostu pobierz PlayerWalkMovement na LocalPlayer.Entity i zmień grawitację, możesz to zrobić za pomocą wewnętrznego, zewnętrznego, zmodulowanego zespołu, bez względu na to, kurwa, którego chcesz . ty sprytny chłopcze Nauczyłem się od slantrustu wiele, więc mu ufałem za to, że zasiadłem w tyłku i zbadałem siebie
Reply
#9
Zacytować: Napisał pierwotnie joeblow12 Edycja: Stworzyłem prosty trener do tego, jeśli ktoś jest zainteresowany Mogę wyjaśnić, jak lub rozpocząć wątek. Naciśnij 1, aby uzyskać regularne, Naciśnij 2, aby przejść super skok (nie zapewni linku do pobrania, który jest niezgodny z regułami) Sooo, ... prześlij to tutaj?
Reply
#10
Zacytować: Originally Posted by coltonon Sooo, ... prześlij to tutaj? https://www.unknowncheats.me/forum/d...=file&id=23243 Naciśnij Numpad0 i poczekaj aż AI znajdzie adresy (sztuczna inteligencja nie jest zbyt inteligentna, może potrwać do kilku minut) Naciśnij Numpad1 dla Normal Height Naciśnij Numpad2 dla Super Height Może mogę dodać prędkość. Musisz poczekać, aż plik zostanie zatwierdzony. Pęknięta rdza TYLKO
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)