Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bez odrzutu
#1
hej, chłopaki, nie potrzebujcie skryptów odrzutowych lub po prostu usuwajcie odrzut, proszę doradzić lub skierować we właściwym miejscu.
Reply
#2
Mogę wskazać ci mój projekt - wykonany w C ++ - C ++ Customizable Anti-Recoil Nie jest doskonały, ponieważ nie czyta niczego z gry i używam drugiego monitora, aby zobaczyć aktualny status.
Reply
#3
Zacytować: Napisał pierwotnie Haxoric0 Mogę wskazać ci mój projekt - wykonany w C ++ - C ++ Cusomizable Anti-Recoil Nie jest to doskonałe, ponieważ nic nie czyta z gry i używam drugiego monitora, aby zobaczyć aktualny status. Przykro mi, ale twój projekt nie jest dobry
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by 3ray Przykro mi, ale twój projekt nie jest dobry O zdecydowanie. To mój pierwszy projekt, który zostanie wydany na tym forum. To dlatego jest open source i jestem otwarty na krytykę. Co nie jest dobre? Sam kod? Czy wartości są poprawne? Nie intuicyjne? Powiedzenie "niedobry" nie da mi narzędzi do naprawienia, jeśli nie wiem, co jest zepsute.
Reply
#5
Zacytować: Napisał pierwotnie Haxoric0 O zdecydowanie. To mój pierwszy projekt, który zostanie wydany na tym forum. To dlatego jest open source i jestem otwarty na krytykę. Co nie jest dobre? Sam kod? Czy wartości są poprawne? Nie intuicyjne? Powiedzenie "niedobry" nie da mi narzędzi do naprawienia, jeśli nie wiem, co jest zepsute. Jesteś jedną z tych osób, które stawiają {na tej samej linii co klasa. Ty brudny, mały szumowinie. Dołącz do ciemnej strony, umieść {na następnej linii, wygląda czysto> (((( Mam na myśli, poza tym, to naprawdę podstawowe źródło z naprawdę prostym wynikiem. Nie sądzę, że istnieje jakiś inny sposób, by naprawdę poprawić źródło, ponieważ spełnia on zamierzoną funkcję.
Reply
#6
spróbuję
Reply
#7
przepraszam, ale teraz działa? Konfigurowalny anty-odrzutowy C ++
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)