Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Błąd podczas wprowadzania meczu przy użyciu modowanych paków
#1
Ja i mój znajomy doświadczamy tego problemu natychmiast po wejściu w mecz, powodując awarię na ekranie ładowania. Metoda działała idealnie dobrze do czasu aktualizacji. Ponieważ nie było żadnej strony klienta aktualizacji, żadnych pomysłów?
Reply
#2
Tak, dostaję to samo. Odgadnięcie, że metoda obejścia, nie opóźnia jednak łaty.
Reply
#3
@ modder999 również nie dostałeś żadnej strony klienta aktualizacji? Spróbuję zrobić świeżą kopię oryginalnego paku.
Reply
#4
To dlatego, że używasz paku, żadna podłoga ani odrzut nie działają dla mnie, ale żółty gracz wciąż się kopie, może w końcu przenieśli go na serwer, może właśnie zmienili wskaźniki lub wartości w / e
Reply
#5
Huh, myślałem, że to tylko ja. Wygląda na to, że mogę zagrać w 1 całą grę, a potem muszę powtórzyć wszystkie kroki. Bez odrzutu może zadziałać, nie do końca pewien, co go wyzwala. Będą próbować różnych kombinacji, dopóki to nie zadziała. Odpowiem z powrotem.
Reply
#6
Ładowałem dobrze, gdy nie używam modowanych paczek.
Reply
#7
Ok, Paks przy użyciu edycji .ini są ładowane bez awarii. Metoda nie została załatana, wystarczy, że odkryje, jaka konkretna funkcja powoduje awarię.
Reply
#8
Usunięcie odrzutu naprawia to, niefortunne. Możesz nadal grać w jedną grę, ale możesz ją przerobić. Może, jeśli nie zmienisz odrzutu do zmniejszonego odrzutu, będzie działać.
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by stcp Ok, Paks przy użyciu edycji .ini są ładowane bez awarii. Metoda nie została załatana, wystarczy, że odkryje, jaka konkretna funkcja powoduje awarię. Jeśli uda ci się znaleźć pak działający daj mi znać koleś
Reply
#10
trzaski norelli, pakowana trawa i roślinność, a także podłogi zderzają się. Nie próbowałem jeszcze tylko złotych graczy. Sama edycja trwała 3 rundy, a następnie 25 rzutów. (5 miejsce, 12, a następnie kopnij na 10 minut).
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)