Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Który napisać, aby celować w najnowszą wersję
#1
Cześć, Próbuję stworzyć swój pierwszy celbot, a ja czytam i próbuję wielu źródeł od was tutaj.   Kilka osób próbuje ustawić PItchX, YawY Kilka próbuje ustawić coś, co otrzymali od pPlayerController   Moje pytanie: który z nich jest najlepszym sposobem na wdrożenie aimbota w aktualnej wersji?   BTW, monitorują i rejestrują szybkość celu, aby zapobiec oszustwom aimbota, czy zauważyłeś faceta?     Kod:   void ServerNotifyHit (TArray <float> AimSpeeds, TArray <struktura FHitResult> Oddziaływania, const struct FAttackId & AttackId, uint32_t HitSeq);     Kod:   // ScriptStruct TslGame.WuLogHackDetection_Aimbot // 0x0060 (0x0090 - 0x0030) struct FWuLogHackDetection_Aimbot: public FLogBase {struct FWuLogCharacter Character; // 0x0030 (0x0048) TArray <float> AimSpeeds; // 0x0078 (0x0010) (ZeroConstructor) bool IsBanned; // 0x0088 (0x0001) (ZeroConstructor, IsPlainOldData) unsigned char UnknownData00 [0x7]; // 0x0089 (0x0007) MISSED OFFSET};   Jak oni celowali     Kod:   X64_Write_FLOAT (GameHanle, CameraManagerAddress + PItchX, LocalAngles. X); X64_Write_FLOAT (GameHanle, CameraManagerAddress + YawY, LocalAngles. Y);     Kod:      if (bFoundTarget && (Win32. GetAsyncKeyState (Keys. XButton1) i 0x8000)! = 0) // ADD HOLD KEY LUB WHATEVER M. Napisz <FRotator> (angLocalAngles + flBestAngDelta, G. OwningGameInstance, LocalPlayer, pPlayerController + 0x03B8);
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)