Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
IDA
#1
Witajcie, używam IDA do debugowania gry exe i chciałbym wziąć adres i zmienić go za pomocą cheat engine podczas gry, aby sprawdzić, czy jest to właściwy adres.       Kod:   . rdata: 0154786C aRecoil db 'recoil', 0; DATA XREF: sub_C98DD0 + 18Ao. tekst: 00C98F5A offset przesunięcia aRecoil; "odrzut"   Rozumiem, że 00C98F5A jest jakimś adresem, ale kiedy dodaję go do silnika oszukiwania, nie wiąże się z odrzutem
Reply
#2
Im umiera, to jest zbyt gud
Reply
#3
Lol beautiful, legit # undetecz_recoil_h4x_420_l33t_ub3r-codenz
Reply
#4
gra używa tekstu "odrzutu" gdzieś, co jest wszystkim, co odkryłeś, że nie robi hackowania odrzutowego jest o wiele trudniejsze niż wyszukiwanie ciągów
Reply
#5
Lol Jestem noob haetem. Więc musiałbym znaleźć adres odrzutu w grze i nie byłbym w stanie znaleźć tego w IDA?
Reply
#6
Możesz go znaleźć w IDA ... po prostu mówią, że ... to nie jest adres odrzutu, którego szukasz. Jest to tylko ciąg pchany. _.
Reply
#7
Dziękuję Ci Jak chciałbym znaleźć adres odrzutu w IDA?
Reply
#8
Jeśli gra ma wygląd sdk i odnajduje odnośnik. Jeśli nie, prawdopodobnie musisz zacząć od czegoś innego, jak amunicja (skanowanie pamięci) i wstecz
Reply
#9
Przeszukuj punchangles za pomocą Cheat Engine lub innego skanera pamięci. "Dowiedz się, co pisze pod tym adresem" Nop Wykryto to prawdopodobnie, więc możesz również dostosować swoje widoki, aby zrekompensować odrzut.
Reply
#10
Zacytować: Originally Posted by haws1290 Witajcie, używam IDA do debugowania gry exe i chciałbym wziąć adres i zmienić go za pomocą cheat engine podczas gry, aby sprawdzić, czy jest to właściwy adres. Kod: . rdata: 0154786C aRecoil db 'recoil', 0; DATA XREF: sub_C98DD0 + 18Ao. tekst: 00C98F5A offset przesunięcia aRecoil; "odrzut" Rozumiem, że 00C98F5A jest jakimś adresem, ale kiedy dodaję go do silnika oszukiwania, nie wiąże się z odrzutem Dodanie do tego, co powiedzieli inni, jedyny sposób, w jaki będzie to adres, będzie takie samo w Cheat Engine, jeśli gra została załadowana do pamięci pod 0x400000. Musisz wziąć dowolny adres, który odwracasz statycznie w IDA i minus 0x400000 (baza obrazu w IDA), a następnie przejść do silnika oszukiwać i spojrzeć na adres Base + Offset (offset = wartość pozostała po adresie - 0x400000).
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)