Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2D Actor Coordinates Scale
#1
Mogę uzyskać współrzędne aktora   Przykład:     Kod:   łup ^ 9814.000000 ^ 2767.000000   Ale czy ktoś wie, w jaki sposób przekłada się to na mapę? Wiem, że mogą też być negatywne. Czy to jest jak wykres? Tak więc przykładowe układy zostałyby wykreślone w pierwszym kwadrancie (w prawym górnym rogu)?
Reply
#2
https://github.com/zkitX/pubg_extern...ayForm.cs#L323 lokalizacja aktora to wektor 3D, użyj metody world2screen, aby obliczyć ją do wektora 2d, na podstawie FOV lokalnego gracza
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by sup3rsky https://github.com/zkitX/pubg_extern...ayForm.cs#L323 lokalizacja aktora to wektor 3D, użyj metody world2screen, aby obliczyć ją do wektora 2d, na podstawie FOV lokalnego gracza Kopiuje radar, a nie ESP Im mówi 2d koordynuje tłumaczenie na mapę 2d
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by wornsword Kopiuje radar, a nie ESP Im mówi 2d koordynuje tłumaczenie na mapę 2d Na pewno domyślna mapa to 8000x8000, a środek jest (0,0). Nie mam pewności co do nowej mapy
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by 24jared24 Na pewno domyślna mapa to 8000x8000, a środek jest (0,0). Nie mam pewności co do nowej mapy dla domyślnej mapy były to moje lokalne współrzędne -9204.730469 3348.467041
Reply
#6
Sprawdź to https://github.com/jussihi/PUBG-map-...p/map.html#L59 i https://github.com/jussihi/PUBG-map-.../map.html#L125 Możesz w pewien sposób wpaść na pomysł i rozwiązać problem.
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by lucasman22 Sprawdź to https://github.com/jussihi/PUBG-map-...p/map.html#L59 i https://github.com/jussihi/PUBG-map-.../map.html#L125 Możesz w pewien sposób wpaść na pomysł i rozwiązać problem. Zaczynam myśleć, że moje przesunięcia dla współdziałania są wyłączone, ponieważ znajdowałem się w prawym dolnym rogu mapy (jak FAR z dołu po prawej), a moje lokalne współrzędne były (-215.734, 226.917) dla lokalnych współpracowników, które robię Kod: uintptr_t UGameInst = readPtr (hndl, UWorld + 0x0140); uintptr_t ULocalPlayer = readPtr (hndl, UGameInst + 0x0038); uintptr_t LocalPlayer = readPtr (hndl, ULocalPlayer); Float xCoord = readFloat (hndl, LocalPlayer + 0x70);
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by wornsword Zaczynam myśleć, że moje przesunięcia dla współdziałania są wyłączone, ponieważ znajdowałem się w prawym dolnym rogu mapy (jak FAR z dołu po prawej), a moje lokalne współrzędne były (-215.734, 226.917) dla lokalnych współpracowników, które robię Kod: uintptr_t UGameInst = readPtr (hndl, UWorld + 0x0140); uintptr_t ULocalPlayer = readPtr (hndl, UGameInst + 0x0038); uintptr_t LocalPlayer = readPtr (hndl, ULocalPlayer); Float xCoord = readFloat (hndl, LocalPlayer + 0x70); Nie na komputerze, nie mogę sprawdzić, czy te są poprawne. Możesz sprawdzić na SDK, te są łatwe do znalezienia.
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by wornsword Zaczynam myśleć, że moje przesunięcia dla współdziałania są wyłączone, ponieważ znajdowałem się w prawym dolnym rogu mapy (jak FAR z dołu po prawej), a moje lokalne współrzędne były (-215.734, 226.917) dla lokalnych współpracowników, które robię Kod: uintptr_t UGameInst = readPtr (hndl, UWorld + 0x0140); uintptr_t ULocalPlayer = readPtr (hndl, UGameInst + 0x0038); uintptr_t LocalPlayer = readPtr (hndl, ULocalPlayer); Float xCoord = readFloat (hndl, LocalPlayer + 0x70); 8192 * 8192 Mapa Obraz w hackowaniu jussihi, współrzędne na mapie to X, Y (bezwzględne) / 100. względne loc = actor-> rootcomponent-> relativelocation. świat loc = pUworld + 0x928. absolutna lokalizacja = względna lokalizacja + światowa lokalizacja. Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma rozmiar 997 x 853. Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma wymiary 1020x126.
Reply
#10
Zacytować: Originally Posted by wornsword dla domyślnej mapy były to moje lokalne współrzędne -9204.730469 3348.467041 Użyj wyszukiwania na forum: ActorPosition wydaje się być fałszywe Współrzędne, które masz, odnoszą się do ostatnio pobranego przedmiotu, dlatego może być ujemny. Rozmiar mapy to 800000x800000, ponieważ współrzędne są w centymetrach (górny lewy = (0; 0)) Aby odtworzyć absolutny pos, musisz dodać PWord + 0x928 do X i PWorld + 0x92C do Y. Nic do dodania do Z, ale jeśli robisz radar, Z może być użyty do sprawdzenia, czy gracz / przedmiot jest nad tobą lub pod tobą.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)