Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battleye o nakładce
#1
Po pierwsze przepraszam. Wiem, że jest kilka postów dotyczących tego tematu, ale miałem ochotę napisać o tym nowy wątek.   Jestem świadomy sygnowania przez BE nakładek, które zawierają WS_EX_TOPMOST, których już unikam na moim zewnętrznym, czy istnieją inne możliwe "wykrywanie" wektorów poza tym?   Myślę, że niezależnie od tego, co zrobisz z nakładką, dadzą ci punkt nieważności.   Hooking gameoverlayui to również opcja, którą rozważam, aby po prostu być bardziej ukradkiem.   Czy BE robi zrzut ekranu gry na PUBG?     I na koniec pytanie pozorne, co stało się z niezgodą UC?
Reply
#2
Aby odpowiedzieć na to, co stało się z niezgoda.
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by lucasman22 Po pierwsze przepraszam. Wiem, że jest kilka postów dotyczących tego tematu, ale miałem ochotę napisać o tym nowy wątek. Jestem świadomy sygnowania przez BE nakładek, które zawierają WS_EX_TOPMOST, których już unikam na moim zewnętrznym, czy istnieją inne możliwe "wykrywanie" wektorów poza tym? Myślę, że niezależnie od tego, co zrobisz z nakładką, dadzą ci punkt nieważności. Hooking gameoverlayui to również opcja, którą rozważam, aby po prostu być bardziej ukradkiem. Czy BE robi zrzut ekranu gry na PUBG? I na koniec pytanie pozorne, co stało się z niezgodą UC? BE sprawdza okna, które nakładają się na okno gry, nawet bez ramek, co nie wydaje mi się, że jest to metoda niewykryta, ale nie powoduje zakazu, a jedynie uruchamia dalsze inspekcje aplikacji działającej na wyższym wskaźniku widoczności. tak długo, jak wszystko inne jest bezpiecznie implementowane, nie ma większego problemu z zakodowaniem lub zaszyfrowaniem jak najwięcej, ponieważ skanują ciągi, co jest naprawdę proste, ale przeoczę małą poprawkę, którą zrobiłem raz i dostałem za to zakaz. również użyj niektórych narzędzi do szyfrowania, jeśli wykonasz c # itd.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)