Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wyłącz ruch / strzelanie myszką
#1
Znalezione dziś, spowoduje to wyłączenie ruchu myszy i fotografowania po kliknięciu bardzo ładnie w menu. Więc nie jestem pewien, czy działa z wywołaniem go raz ramka w funkcji silnika:       Kod:   VOID CMenu :: DisableGameMouse () {statyczny BOOL bSetValues = FALSE; statyczne BYTE dwRestore; if (! bSetValues && Menu -> IsMenuOn ()) {dwRestore = * (PBYTE) 0xCC147D1; * (PBYTE) 0xCC147D1 = 0; bSetValues = TRUE; } else if (bSetValues &&! Menu -> IsMenuOn ()) {* (PBYTE) 0xCC147D1 = dwRestore; bSetValues = FALSE; }}   Adres dla CoDWaW 0xF4997F5, tu go znalazłem:       Kod:   int __cdecl sub_576070 () {int wynik; // eax @ 1 char v1; // zf @ 1 result = sub_56C350 (0, 33, "Zainicjuj sterowniki myszy"); byte_ CC147D1 = 0; v1 = * (_BYTE *) (wynik + 12) == 0; dword_CC120E4 = result; if (v1) {sub_4FCBC0 (16, "Kontrola myszy nieaktywna. \ n"); result = dword_CC120E4; * (_BYTE *) (dword_CC120E4 + 11) = 0; } else {byte_ CC147D1 = 1; * (_BYTE *) (wynik + 11) = 0; } return result; }     Kod:      . tekst: 00576070 sub_576070 proc blisko; CODE XREF:. tekst: 00576FC6p. tekst: 00576070; sub_576FE0 + 1EBp. tekst: 00576070. tekst: 00576070 var_10 = dword ptr - 10h. tekst: 00576070 var_C = dword ptr - 0Ch. tekst: 00576070 var_8 = dword ptr - 8. tekst: 00576070 var_4 = dword ptr - 4. tekst: 00576070. tekst: 00576070 push ebp. tekst: 00576071 mov ebp, esp. tekst: 00576073 i esp, 0FFFFFFF8h. tekst: 00576076 sub esp, 10h. tekst: 00576079 mov edx, [esp + 10h + var_C]. tekst: 0057607D xor eax, eax. tekst: 0057607F push eax. tekst: 00576080 push eax. tekst: 00576081 sub esp, 10h. tekst: 00576084 mov eax, esp. tekst: 00576086 mov bajt ptr [esp + 28h + var_10], 1. tekst: 0057608B mov ecx, [esp + 28h + var_10]. tekst: 0057608F mov [eax], ecx. tekst: 00576091 mov ecx, [esp + 28h + var_8]. tekst: 00576095 mov [eax + 4], edx. tekst: 00576098 mov edx, [esp + 28h + var_4]. text: 0057609C offset przesunięcia aInitializeTheM; "Zainicjuj sterowniki myszy". tekst: 005760A1 mov [eax + 8], ekx. tekst: 005760A4 mov [eax + 0Ch], edx. tekst: 005760A7 push 21h. tekst: 005760A9 push 0. tekst: 005760AB mov eax, offset aIn_mouse; "in_mouse". tekst: 005760B0 zadzwoń pod sub_56C350. tekst: 005760B5 dodaj esp, 24h. tekst: 005760B8 mov bajt_ CC147D1, 0. tekst: 005760BF cmp bajt ptr [eax + 0Ch], 0. tekst: 005760C3 mov dword_CC120E4, eax. tekst: 005760C8 jnz short loc_5760E6. tekst: 005760CA offset przesunięcia aMouseControlNo; "Kontrola myszy nie jest aktywna. \ N". tekst: 005760CF push 10h; int. text: 005760D1 call sub_4FCBC0. tekst: 005760D6 mov eax, dword_CC120E4. tekst: 005760DB dodaj esp, 8. tekst: 005760DE mov bajt ptr [eax + 0Bh], 0. tekst: 005760E2 mov esp, ebp. tekst: 005760E4 pop ebp. tekst: 005760E5 retn   Po prostu wyszukaj: "Kontrola myszy nie jest aktywna. \ N"   Kredyty: Ja, IDA
Reply
#2
Miłe znalezisko. Lub: Kod: if (GetAsyncKeyState (SomeKey) i 1) {DrawCursor =! DrawCursor; if (DrawCursor) Cmd_ExecText ("unbind MOUSE1 \ n"); else Cmd_ExecText ("bind MOUSE1 + attack \ n"); }
Reply
#3
Zacytować: Napisał pierwotnie siGnaL Miłe znalezisko. Lub: Kod: if (GetAsyncKeyState (SomeKey) i 1) {DrawCursor =! DrawCursor; if (DrawCursor) Cmd_ExecText ("unbind MOUSE1 \ n"); else Cmd_ExecText ("bind MOUSE1 + attack \ n"); } Dobry przykład, ale to nie zabije ruchu tylko strzelanie
Reply
#4
Załączam GetCursorPos i kiedy moje menu jest włączone, zawsze ustawiam pozycję kursora do środka ekranu, a następnie narysuję własny kursor, więc nie używam kursor gier. Dużo lepiej
Reply
#5
Zacytować: Wysłany przez pierwotnie CypherPresents Załączam GetCursorPos i kiedy moje menu jest włączone, zawsze ustawiam pozycję kursora do środka ekranu, a następnie narysuję własny kursor, więc nie używam kursor gier. Dużo lepiej Rysuję też własny kursor przy użyciu GetCursorPos, zanim znalazłem metode, którą również podpiąłem i GetCursorPos i nie wyłączałem klikania / strzelania. Teraz muszę ustawić tylko jeden bajt.
Reply
#6
Używam tej samej metody co To w CoD4 i CoD7, ponieważ nie jest ona Wykryta http://www.unknowncheats.me/forum/539996-post6.html Kod: | Bajty On / Off myszy: ------------------------- 0x04469C7D | Zmieniono! Ale musiałbym powiedzieć: jeśli chcesz mieć bardziej dynamiczną / przenośną metodę (jeśli kodujesz więcej niż jedną grę i nie chcesz tego robić za każdym razem), powinieneś zrobić to samo, co siGnaL
Reply
#7
W tej metodzie używam, nie wykrywaj PB int * keyCatchers = (int *) 0xC5F8F8; #define KEYCATCH_UI 0x0010 Kod: DWORD WINAPI CommandThread (LPVOID) {DWORD dwDispatchMessageAddress = 0; while (! (dwDispatchMessageAddress = (DWORD) GetProcAddress (GetModuleHandle ("User32.dll"), "DispatchMessageA"))) Uśpienie (250); HOOK (DispatchMessage, dwDispatchMessageAddress); return 0; } LRESULT WINAPI hkDispatchMessage (MSG * lpmsg) {WPARAM lParam = lpmsg -> lParam; switch (lpmsg -> message) {case WM_MOUSEMOVE: MousePosicao [0] = LOWORD (lParam); MousePosicao [1] = HIWORD (lParam); przerwa ; case WM_SIZE: LOWORD (lParam); HIWORD (lParam); przerwa ; } return oDispatchMessage (lpmsg); } Kod: void h_Render () {if (cg -> PrimeiroSnap) {if (menu) {(* keyCatchers) | = KEYCATCH_UI; }} __asm pushad // call hacks __asm popad o_Render (); }
Reply
#8
W rzeczywistości jest całkiem sprytny przez kidebr, ja sam używam DispatchMessage dla mojego pola wejściowe, które mam w moim GUI. Oznacza to, że będę miał o jeden mniej haczyka niż normalne, ponieważ mogę zrobić to samo w DispatchMessage, co mogę zrobić w GetCursorPos. Więc jedno mniej haczyka, dlaczego nie?
Reply
#9
Zacytować: Wysłany przez pierwotnie CypherPresents W rzeczywistości jest całkiem sprytny przez kidebr, ja sam używam DispatchMessage dla mojego pola wejściowe, które mam w moim GUI. Oznacza to, że będę miał o jeden mniej haczyka niż normalne, ponieważ mogę zrobić to samo w DispatchMessage, co mogę zrobić w GetCursorPos. Więc jedno mniej haczyka, dlaczego nie? Uhm. Lol. Dlaczego, kurwa, musiałbyś "hakować" GetCursorPos? Idź i zobacz, co naprawdę robi funkcja. Po prostu zadzwoń.
Reply
#10
Zacytować: Originally Posted by CyberDwak Uhm. Lol. Dlaczego, kurwa, musiałbyś "hakować" GetCursorPos? Idź i zobacz, co naprawdę robi funkcja. Po prostu zadzwoń. Co masz na myśli?
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)