Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Długość linii przycinającej odpowiada rozmiarowi ekranu
#11
Zacytować: Originally Posted by Hooch Nie o to chodzi. Już wiem rozmiar ekranu. Chcę przyciąć moją linię, obliczyć nowe pozycje endpoit dla końców, które znajdują się poza ekranem. Następnie dwa pytania: Dlaczego chcesz narysować linie, które byłyby poza ekranem? Gdzie chciałbyś je narysować, gdyby były poza ekranem? Jeśli chcesz je skrócić, początkiem będzie 0 na minutę, a szerokość ekranu lub wysokość jako maks
Reply
#12
Wszyscy się mylą. Ponieważ nie mogę tego wyjaśnić. Możesz opuścić ten wątek. Opublikuję kod II. Rozumiem, że działa. W skrócie. Rysuję esp. Linia od ESP rozpoczyna się na ekranie, ale kończy się poza nią. Chcę to wyświetlić, więc muszę obliczyć nowe współrzędne na końcu. Będę musiał przerobić kod z mojego poprzedniego postu. Aktualizacja. Teraz jestem w szpitalu. Powinienem wyjść za kilka dni.
Reply
#13
if (x2> screen.width) x2 = screen.width; if (x2 screen.height) x1 = screen.height; if (x1
Reply
#14
Mówi, że wszyscy go źle zrozumieli, wyjaśnia problem, który jest już rozwiązany 5 razy. jeśli nie chcesz, aby rysował, gdy koniec linii jest na zewnątrz, użyj cpp: if (x2> screen. width) return; jeśli (x2 screen. height) powraca; jeśli (x1 screen. width) x2 = screen. szerokość; if (x2 screen. height) x1 = screen. wysokość ; if (x1
Reply
#15
Odczytaj główny posterunek i spróbuj go zdobyć, nie publikując tego samego kodu w kółko
Reply
#16
w takim przypadku linia kończyłaby się zawsze w kącie, podczas gdy nie powinna być zawsze. edytuj: tygrys nie ninja mnie ...
Reply
#17
Proste rozwiązanie twojego problemu powinno być punktem przecięcia dwóch linii powinno to wyglądać
Reply
#18
To jest prosta matematyka. Właśnie sprawdzasz, czy punkt w przestrzeni ekranu jest większy niż rozmiar ekranu, czy mniejszy niż 0 ... Wystarczy wykonać prosty test wewnątrz funkcji rysowania linii ...
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)