Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Długość linii przycinającej odpowiada rozmiarowi ekranu
#1
Cześć. Znalazłem funkcję gry, która rysuje linie. Ale nie mogę pominąć argumentów na ekranie.   Jak mogę przyciąć linię do ekranu?   Mam xres, yres, x1, y1, x2 i y2. Próbowałem adoptować niektóre algorytmy obcinania linii z Wikipedii, ale mi się nie udało.
Reply
#2
co jeśli powrócisz (x> xres);
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by learn_more co jeśli powrócisz (x> xres); Ale chcę przyciąć tę linię. Nie chcę wracać z rysowania. Muszę narysować długie linie. I dla tych linii w2 bardzo często zwracają współrzędne ekranu.
Reply
#4
to podstawowa matematyka?
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by learn_more to podstawowa matematyka? To nie dla mnie. próbowałem to zaadaptować: Sutherland Ale mi się nie udało. Myślę, że z powodu tego ekranu współrzędne są liczone z rogu TopLeft.
Reply
#6
Nie powiedziałeś, że funkcja silnika bierze ekran lub współrzędne świata, zgaduję świat, ale ludzie zgadujący nie pomogą ci zbytnio.
Reply
#7
Jeśli jest to gra DirectX, użyj pDevice-> GetViewport, aby uzyskać rozmiar ekranu.
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by zoomgod Jeśli jest to gra DirectX, użyj pDevice-> GetViewport, aby uzyskać rozmiar ekranu. Nie o to chodzi. Już wiem rozmiar ekranu. Chcę przyciąć moją linię, obliczyć nowe pozycje endpoit dla końców, które znajdują się poza ekranem.
Reply
#9
Kod: jeśli (koniec x> szerokość ekranu) koniec. x = ekran. szerokość; jeśli (koniec: y> wysokość ekranu) koniec. y = ekran. wysokość ; ?? greetz KN4CK3R
Reply
#10
Zgaduję, że nie rozważyłeś CALLING W2S I SPRAWDZENIA PO ZAKOŃCZENIU FILMU
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)