Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stub eac_server.dll
#1
Rust Serwer dedykowany zawsze będzie łączyć się z EAC, ponieważ serwer.eac robi dokładnie gnojowicę.   Oto prosty plik eac_server.dll, który to rozwiąże:     Kod:   include <windows.h> __declspec (dllexport) VOID CerberusLegacy_LogGameRoundStart (PVOID Instancja LPSTR mapname) {} __declspec (dllexport) VOID CerberusLegacy_LogPlayerDespawn (PVOID Instancja LPSTR PlayerGUID) {} __declspec (dllexport) VOID CerberusLegacy_LogPlayerReport (PVOID Instancja LPSTR ReportedPlayerGUID, LPSTR ReportingPlayerGUID, UINT ReportCategoryID, LPSTR ReportDescription) {} __declspec (dllexport) VOID CerberusLegacy_LogPlayerTakeDamage (PVOID Instancja LPSTR VictimPlayerGUID float VictimPositionX float VictimPositionY float VictimPositionZ float VictimViewAnglesX float VictimViewAnglesY float VictimViewAnglesZ, LPSTR AttackerPlayerGUID float AttackerPlayerPositionX float AttackerPlayerPositionY , float AttackerPlayerPositionZ, float AttackerPlayerViewAnglesX, float AttackerPlayerViewAnglesY, float AttackerPlayerViewAnglesZ, UINT Weap onID, UINT HitBoneID, flagi UINT) {} __declspec (dllexport) VOID CerberusLegacy_LogPlayerTick (instancja PVOID, LPSTR PlayerGUID, float PlayerPositionX, float PlayerPositionY, float PlayerPositionZ, float PlayerViewAnglesX, float PlayerViewAnglesY, float PlayerViewAnglesZ, Flagi UINT) {} __declspec (dllexport) VOID CerberusLegacy_LogPlayerUseWeapon (Instancja PVOID, LPSTR PlayerGUID, float PlayerPositionX, float PlayerPositionY, float PlayerPositionZ, float PlayerViewAnglesX, float PlayerViewAnglesY, float PlayerViewAnglesZ, UINT WeaponID) {} __declspec (dllexport) VOID CerberusLegacy_SetEACServer (instancja PVOID, LPSTR EACServerName) {} __declspec (dllexport ) PVOID CreateGameServer (interfejs LPSTR InterfaceVersion) {return CreateGameServer; } __declspec (dllexport) PVOID CreateScout (interfejs LPSTR) {return NULL; } __declspec (dllexport) PVOID GameServerLegacy_Cerberus (PVOID wystąpienie) {return NULL; } __declspec (dllexport) VOID GameServerLegacy_Destroy (PVOID wystąpienie) {} // Nowy od # 155 __declspec (dllexport) UINT GameServerLegacy_GetGameID (PVOID wystąpienie) {return 0; } __declspec (dllexport) BOOL GameServerLegacy_GetNextClientUpdate (PVOID wystąpienie, PVOID Msg) {return FALSE; } __declspec (dllexport) BOOL GameServerLegacy_Initialize (PVOID Instancja, UINT RegisterTimeout, LPSTR ServerName) {return TRUE; } __declspec (dllexport) BOOL GameServerLegacy_InitializeWithGameID (PVOID Instancja, UINT GameID, UINT RegisterTimeout, LPSTR ServerName) {return TRUE; } __declspec (dllexport) VOID GameServerLegacy_RegisterClient (PVOID wystąpienie, Token PUCHAR, UINT SizeOfToken, LPSTR PlayerGUID, LPSTR OwnerGUID, LPSTR PlayerName, UINT Flagi) {} __declspec (dllexport) VOID GameServerLegacy_SetEACServer (PVOID wystąpienie, LPSTR EACServerName) {} __declspec (dllexport) VOID GameServerLegacy_SetLogCallback (PVOID wystąpienie, PVOID LogCallback, PVOID LogLevel) {} __declspec (dllexport) VOID GameServerLegacy_UnregisterClient (instancja PVOID, token PUCHAR, UINT SizeOfToken) {} BOOL __stdcall DllEntry (HINSTANCE hinstDLL, DWORD fdwReason, LPVOID lpReserved) {return TRUE; }
Reply
#2
Hej, kiedy skompiluję go w visual studio, daje mi to pewne błędy. nie jestem pewien, czy robię to dobrze, jestem nowy przepraszam: http://imgur.com/HNnP0g9
Reply
#3
Wyłącz "Traktuj ostrzeżenia jako błędy" we właściwościach projektu w "C / C ++".
Reply
#4
Kod: + serwer. eac "0" + serwer. zabezpiecz "Fałsz" pozwala mi łączyć się bez eac na kliencie. Ale tak, to nadal będzie ładować moduł eac
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by asd23 Wyłącz "Traktuj ostrzeżenia jako błędy" we właściwościach projektu w "C / C ++". Jest już wyłączony. wciąż nie działa
Reply
#6
Co to dokładnie jest?
Reply
#7
To całkowicie wyłącza EAC na serwerze. Podczas gdy + server.eac 0 pozwala na łączenie się bez EAC uruchomionego na kliencie, serwer nadal będzie robił wszystkie rejestracje EAC, które normalnie by robił, wystarczy spojrzeć na Log.EAC.txt swojego serwera. Zadzwoń do mnie paranoicznie, ale nie chcę, żeby moje konto testowe było logowane gdziekolwiek.
Reply
#8
Notatka moderatora Zatwierdzone, dzięki za udostępnienie. Link do pobrania SHA256: cc62103d0d9764efb5edb4d4ce9b3359d3ffc50c67ab86994e6f2b7bb0dc575e eac_server. c fda0a5ca37b92739278b153988976c9e940202341a961dee2b993b0c6274bfe3 eac_server. dll
Reply
#9
Zacytować: Oryginalnie wysłana przez electrolux Link do pobrania SHA256: cc62103d0d9764efb5edb4d4ce9b3359d3ffc50c67ab86994e6f2b7bb0dc575e eac_server. c fda0a5ca37b92739278b153988976c9e940202341a961dee2b993b0c6274bfe3 eac_server. dll Dziękuję Ci!
Reply
#10
Zacytować: Napisał pierwotnie marcusmand1 Dziękuję Ci! W jakim folderze jest ten plik? Pomóż mi .
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)