Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak połączyć się z serwerem "zezwolenie na podłączenie potrzebnego"?
#1
Jest bardzo dobry emulowany serwer rdzy. Aby się zalogować, chcą utworzyć profil na swoim forum i wysłać im swój SteamID. Kiedy mają twój SteamID, pozwalają ci połączyć się z serwerem, inaczej nie będzie to możliwe. Problem polega na tym, że zostałem zbanowany (nie wiem jak, ponieważ nie zostałem zauważony w hakowaniu), a teraz wszystko, co muszę zrobić, to "odblokować" mnie i stworzyć kolejne konto na swoim forum. Problem polega na tym, że zamknęli rejestracje na swoim forum z powodu dużej liczby graczy na swoim serwerze. Pytanie brzmi: czy jest to sposób na oszukanie ich "białej listy od SteamID" i połączenie się bez ich ulgi?   Dziękuję Ci !!
Reply
#2
Klucz znajduje się w Assembly-CSharp.dll -> ClientConnect -> DoConnect zmienił pole parowania na ulong i wprowadził do niego dozwolony UID. Voila, możesz być kimkolwiek chcesz nawet adminowi, jeśli masz jego UID (i jeśli używał wtyczki pozwolenia jak Rust ++ lub Rust Essential)
Reply
#3
Mam poważne pytanie. Nigdy nie używałem reflektora i nie mam pojęcia, co robię. Ale muszę zmienić mój Steam ID na kogoś innego na moim serwerze z rdzą. Znalazłem Client Connect, a następnie kliknąłem na "DoConnect (String, Int32): Boolean, znalazłem sekcję, w której jest napisane (Steam_GetSteamID () == 0). Jeśli przesuniemy mysz nad" Steam_GetSteamID ", to mówi:. gdzie dokładnie wstawiam inne osoby Steam UID? Po prostu muszę znać hwo i dokąd to idzie.
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by zatan13th Klucz znajduje się w Assembly-CSharp.dll -> ClientConnect -> DoConnect zmienił pole parowania na ulong i wprowadził do niego dozwolony UID. Voila, możesz być kimkolwiek chcesz nawet adminowi, jeśli masz jego UID (i jeśli używał wtyczki pozwolenia jak Rust ++ lub Rust Essential) Wielkie dzięki za twoją metodę! Z nowym 17.02. update, zastępując połączenie z ClientConnect.Steam_GetSteamID () w Assembly-CSharp.dll -> ClientConnect -> DoConnect już nie wystarcza. Gra wyrzuca wyjątek "Facepunch_Connector_AuthTimeout" za każdym razem, gdy łączę się z serwerem z inną steamidą. Być może wywołanie ClientConnect.SteamClient_GetAuth () wymaga również zastąpienia innym? Byłbym wdzięczny za każdą pomoc.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)