Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czytanie widocznej listy graczy z jądrem
#11
Zacytować: Wysłane przez pierwotnie [censored] ss Tak, to zadziała, ale upewnij się, że nigdy nie masz dostępu do / zmiany tych samych danych w tym samym czasie. Jeśli zamierzają udostępnić listę obiektów, użyj czegoś takiego jak CriticalSection, aby zapobiec zbędnemu udostępnianiu wspólnej puli danych. Kiedy otrzymasz surowe dane z procesu rdzy, co z tym zrobisz? Jeśli czytasz z pewnym przesunięciem, otrzymasz dane, które powinny być reprezentowane przez klasę jedności lub coś w tym stylu?
Reply
#12
Zacytować: Napisał bolsch Kiedy otrzymasz surowe dane z procesu rdzy, co z tym zrobisz? Jeśli czytasz z pewnym przesunięciem, otrzymasz dane, które powinny być reprezentowane przez klasę jedności lub coś w tym stylu? Tak, przesunięcia są tylko odległościami od początku jakiejś struktury.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)