Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Weapon ESP
#1
Miałem DUŻO kłopotów z uzyskaniem odpowiedniej struktury broni, więc mogę uzyskać nazwy broni. Przesunięcie, które otrzymałem, to "0x7C2DB8", ale jeśli się nie mylę, to jest to w przypadku przetworników itp. Na początku myślałem, że to jest poprawne, więc nazwałem je moim odtwarzaczem esp, ale zwróciło to trochę szału "3462934623946373499 ^ @ # $ ^ # @. " Mam nadzieję, że podałem trochę informacji, aby ludzie wiedzieli, jaki jest mój problem ...   Dzięki,   Z
Reply
#2
Zrzut broni i identyfikator broni jednostki są w centity_t. Zakładając, że masz poprawne przesunięcie dla weaponInfo_t, możesz odzyskać nazwę broni gracza i nazwy zrzuconej broni. Kod: ... __int32 dropped_weapon_id; // 0x016C __int32 catagory_id; // 0x0170 char unknown372 [52]; // 0x0174 Broń WORD; // 0x01A8 ...
Reply
#3
Mój problem polega na uzyskaniu adresu weaponinfo_t. Przepraszam, jeśli wydawało mi się, że mam problemy z centity_t ..
Reply
#4
typedef struct { char _p00 [20]; char ** WeaponName; char _p01 [8]; } weapon_t; weaponInfo = (weapon_t *) * (DWORD *) (FindPattern ((DWORD) GetModuleHandleA ("iw4mp.exe"), GetFileSizeA ("iw4mp.exe"), (PBYTE) "\ x39 \ xB8 \ x00 \ x00 \ x00 \ x00 \ x74 \ x14 \ x6A \ x00 \ x6A \ x01 \ x57 \ x58 \ x86 \ x00 \ x00 \ x00 \ x55 \ xE8 \ x00 \ x00 \ x00 \ xxx \ x83 \ xC4 \ x18 \ x5F \ x5E \ x5D \ x5B \ xC3 "," xx ???? xxxxxxxxx ???? xx ???? xxxxxxxx ") +2) W centity_t struct short weaponsNum; // 0x01A8 char WeaponNum [100]; sprintf (WeaponNum, "% s", weaponInfo [cg_entities [i] .weapNum] .WeaponName);
Reply
#5
Dzięki chłopaki! Mam Weapon ESP do pracy. Pełne kredyty trafiają do osób, które napisały, aby mi to mogło pomóc.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)