Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak zidentyfikować przesunięcia?
#1
Tak więc od dawna prowadzę badania, nauczyłem się przyzwoitej ilości c ++ i potrzebuję pomocy przy hackowaniu gier. Kiedy oglądam stare tutoriale, mówią, że musisz znaleźć przesunięcia pewnej rzeczy i jak ta gra została zaktualizowana, zmieniły one przesunięcia. Moje pytanie brzmi; jak rozpoznać, które offsety robią co i jak rozumiesz, co robią wszystkie offsety? Więc w prostszych słowach, kiedy używam cheat engine / dbg64 / 32, jak mogę powiedzieć, co 0x50F26C (przykład) robi, ponieważ jest to coś, co otrzymuję, gdy używam ich programów.
Reply
#2
Jestem do tego nowicjuszem, ale czy nie powinieneś mieć własnej odpowiedzi, zanim jeszcze ją znajdziesz? Jeśli się nie mylę, jeśli znasz przesunięcie, to go szukałeś.
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by Macul Jestem do tego nowicjuszem, ale czy nie powinieneś mieć własnej odpowiedzi, zanim jeszcze ją znajdziesz? Jeśli się nie mylę, jeśli znasz przesunięcie, to go szukałeś. Nawet gdybym wiedział, czego szukałem (np. Localplayer) podczas inżynierii wstecznej, nie mówi on localplayer = 0x ........ ma tylko 0x ...... więc skąd mam wiedzieć 0x ...... jest poprawnym przesunięciem z listy 1000 przesunięć (jeśli była to nowa gra i nikt jeszcze nie znał przesunięć)
Reply
#4
Jestem pewna, że jest sposób, jeszcze tam nie jestem. Wydaje mi się, że to coś, co możesz zdobyć po drodze, co oznacza, że pytanie na forum może być niewłaściwym sposobem uzyskania odpowiedzi.
Reply
#5
Zwykle używasz CheatEngine, aby znaleźć adres pamięci niektórych pól struktury, które Cię interesują (spójrz na źródłowy pakiet SDK). Następnie, nadal z CheatEngine, musisz znaleźć kod, który uzyskuje dostęp do tego pola, które właśnie znalazłeś w poprzednim kroku. Na koniec musisz utworzyć podpis z tego konkretnego kodu, o którym wiesz, że ma dostęp do struktury, dzięki czemu możesz łatwo uzyskać nowe przesunięcie po aktualizacji gry. Mam nadzieję, że to pomoże.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)