Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
C ++ SendInput No Recoil
#1
Tak, tak, mouse_event / sendInput "nie jest wykryty" wszyscy wiemy, że tak, ale musisz być mądrzejszy od systemu. Używałem tego przez tydzień na świeżym rachunku 100 ~ godzin lub mniej. Zostałem zbanowany, tutaj jest C ++ SOURCE, nie zamierzałem go sprzedać lub cokolwiek w większości tego używam. Nie w nastroju, aby uzyskać HWID zakazane dla niektórych skryptów. Nie, nie wytłumaczę, jak to działa, wymyśl to. <3     Wykonano na 0,2 i 600 dpi glhf       Kod:   #include "stdafx.h" #include <Windows.h> #include <iostream> #include "Patterns.h" przy użyciu przestrzeni nazw std; bool bRecoil = false; bool bAk = false; bool bSemiR = false; bool bPy = false; bool bSemiP = false; bool bRevo = false; bool bM9Pistol = false; bool bTommy = false; bool bCust = false; bool bMp5 = false; bool bMachine = false; bool bEnabled = false; bool bLr = false; bool bTurnedOn = false; void mouse_move (int x, int y) {wejście INPUT; wejście. type = INPUT_MOUSE; wejście. mi. mouseData = 0; wejście. mi. czas = 0; wejście. mi. dx = x; wejście. mi. dy = y; wejście. mi. dwFlags = MOUSEEVENTF_MOVE; SendInput (1, & input, sizeof (input)); } Void recoil () {for (;Wink {int shotTiming = 0; int shakerNum = rand ()% 3; while (GetAsyncKeyState (1) i 0x8000 && (GetAsyncKeyState (2) & 0x8000 && bRecoil)) {if (bAk == 1) {int fireRate = 134; if (shotTiming <30) {int valueX = (AssualtRifle :: recoilTableX [shotTiming] * 0.48) + shakerNum; int smoothingX = wartośćX / 5; int valueY = (AssualtRifle :: recoilTableY [shottiming] * 0,48) + shakerNum; int wygładzanieY = wartośćY / 5; Sen (3); dla (int i = 0; i <5; i ++) {mouse_move (wartośćX, wartośćY); Sen (fireRate / 5); } shotTiming ++; cout << wartośćX; }} If (bSemiR == 1) {int fireRate = 175; if (shotTiming <16) {int valueX = (SemiRifle :: recoilTableX [shotTiming] * 0.48); int smoothingX = wartośćX / 5; int valueY = (SemiRifle :: recoilTableY [shottiming] * 0,48) + shakerNum; int wygładzanieY = wartośćY / 5; Sen (1); dla (int i = 0; i <5; i ++) {mouse_move (wartośćX, wartośćY); Sen (fireRate / 5); } shotTiming ++; }} If (bPy == 1) {int fireRate = 150; if (shotTiming <6) {int valueX = (Python :: recoilTableX [shotTiming] * 0.48); int smoothingX = wartośćX / 5; int valueY = (Python :: recoilTableY [shottiming] * 0,48) + shakerNum; int wygładzanieY = wartośćY / 5; Sen (3); dla (int i = 0; i <5; i ++) {mouse_move (wartośćX, wartośćY); Sen (fireRate / 5); } shotTiming ++; }} If (bCust == 1) {int fireRate = 100; if (shotTiming <24) {int valueX = (CustomSmg :: recoilTableX [shotTiming] * 0.48); int smoothingX = wartośćX / 5; int valueY = (CustomSmg :: recoilTableY [shottiming] * 0,48); int wygładzanieY = wartośćY / 5; Sen (3); dla (int i = 0; i <5; i ++) {mouse_move (wartośćX, wartośćY); Sen (fireRate / 5); } shotTiming ++; }} If (bMp5 == 1) {int fireRate = 98; if (shotTiming <30) {int valueX = (LaserSmg :: recoilTableX [shotTiming] * 0.48) + shakerNum; int smoothingX = wartośćX / 5; int valueY = (LaserSmg :: recoilTableY [shottiming] * 0,48) + shakerNum; int wygładzanieY = wartośćY / 5; Sen (3); dla (int i = 0; i <5; i ++) {mouse_move (wartośćX, wartośćY); Sen (fireRate / 5); } shotTiming ++; }} If (bMachine == 1) {int fireRate = 120; if (shotTiming <100) {int valueX = (MachineGun :: recoilTableX [shottiming] * 0.48); int smoothingX = wartośćX / 5; int valueY = (MachineGun :: recoilTableY [shottiming] * 0,48) + shakerNum; int wygładzanieY = wartośćY / 5; Sen (3); dla (int i = 0; i <5; i ++) {mouse_move (wartośćX, wartośćY); Sen (fireRate / 5);
Reply
#2
Gdzie mogę zmienić wrażliwość przykładu na 0.6
Reply
#3
Zacytować: Napisał pierwotnie PaulsSkriveris Proszę, zmień wrażliwość na przykład na 0,6 możesz spróbować zmienić * 0.48 na mniejszą liczbę. Może jednak zrzucić odrzut.
Reply
#4
to jest okropne. dlaczego skopiowałeś pean tho umieść wszystko w tablicy asocjacyjnej z kluczem jako kluczem, a dane broni jako wartość i kontrolę pętli, zamiast mieć masywne 1000 linii, jeśli instrukcja -kiwan <3 Nawiasem mówiąc, SendInput nie zostanie wykryty. Dostarczam skrypty ludziom przez około 2 miesiące. Po prostu nie musisz pisać swojego kodu, tak jak każdy inny napisany tam skrypt.
Reply
#5
tak, widziałem to. Część z tego powodu, dla którego wszyscy myślą, że Send Input jest wykryty, w rzeczywistości jest tak dlatego, że wszyscy kopiują / wklejają ten sam szablon i oczekują, że będzie to ich własny unikalny płatek kodu - każdy sposób, w jaki próbowałem przekodować mój skrypt, spowodował, że zostałem zbanowany, ponieważ Pisałem to w ten sam sposób. Ostatecznie przeszedłem od zapętlonego GetAsyncKeyState do LLKH, który uruchamia kod na naciśnięciu klawisza, pozwalając na łatwą zmianę broni i LLMH, który wykrywa zdarzenia myszy i kontroluje odrzut. Ale tak, po prostu musisz być mądrzejszy. Używam dużo kodu junkcode, ppl mówi, że to nie pomaga, ale nie za bardzo to boli. W końcu mam nadzieję, że użyję sterownika przechwytywania, aby wysłać wirtualne wejście myszy, byłoby o wiele bezpieczniejsze niż używanie tych powszechnie używanych funkcji.
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by awhall56 tak, widziałem to. Część z tego powodu, dla którego wszyscy myślą, że Send Input jest wykryty, w rzeczywistości jest tak dlatego, że wszyscy kopiują / wklejają ten sam szablon i oczekują, że będzie to ich własny unikalny płatek kodu - każdy sposób, w jaki próbowałem przekodować mój skrypt, spowodował, że zostałem zbanowany, ponieważ Pisałem to w ten sam sposób. Ostatecznie przeszedłem od zapętlonego GetAsyncKeyState do LLKH, który uruchamia kod na naciśnięciu klawisza, pozwalając na łatwą zmianę broni i LLMH, który wykrywa zdarzenia myszy i kontroluje odrzut. Ale tak, po prostu musisz być mądrzejszy. Używam dużo kodu junkcode, ppl mówi, że to nie pomaga, ale nie za bardzo to boli. W końcu mam nadzieję, że użyję sterownika przechwytywania, aby wysłać wirtualne wejście myszy, byłoby o wiele bezpieczniejsze niż używanie tych powszechnie używanych funkcji. Nie, twoje oświadczenie jest fałszywe. Nie kopiuję / wklejam skryptów odrzutu, ale zostają wykryte (z powodu sendinput)
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by hcbarbarians Nie, twoje oświadczenie jest fałszywe. Nie kopiuję / wklejam skryptów odrzutu, ale zostają wykryte (z powodu sendinput) Następnie wyjaśnij, dlaczego mój skrypt, za pomocą SendInput, nikogo nie zbanował w ciągu dwóch miesięcy? Moje oświadczenie nie jest fałszywe, może nie kopiujesz / wklejasz, ale inni definitywnie kopiują / wklejają ten mały szablon, który wypuściłeś. Być może wszystkie twoje skrypty postępują zgodnie z tymi samymi logicznymi instrukcjami. możesz go przepisać, ale jeśli używa tych samych funkcji, wciąż jest to ten sam skrypt. Musiałem drastycznie zmienić sposób przełączania broni i wykrywanie kliknięcia myszą, aby utworzyć mój skrypt UD. Ponadto wczytałem funkcję mouse_move (przy użyciu SI) z junkcode. Nie jestem pewien, czy to pomogło.
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by awhall56 Następnie wyjaśnij, dlaczego mój skrypt, za pomocą SendInput, nikogo nie zbanował w ciągu dwóch miesięcy? Moje oświadczenie nie jest fałszywe, może nie kopiujesz / wklejasz, ale inni definitywnie kopiują / wklejają ten mały szablon, który wypuściłeś. Być może wszystkie twoje skrypty postępują zgodnie z tymi samymi logicznymi instrukcjami. możesz go przepisać, ale jeśli używa tych samych funkcji, wciąż jest to ten sam skrypt. Musiałem drastycznie zmienić sposób przełączania broni i wykrywanie kliknięcia myszą, aby utworzyć mój skrypt UD. Ponadto wczytałem funkcję mouse_move (przy użyciu SI) z junkcode. Nie jestem pewien, czy to pomogło. Chodzi mi o to, że mój przyjaciel używał Go (język) i nadal został zbanowany za pomocą SendInput. Twoje oświadczenie jest nieprawidłowe. Nie martw się, zostaniesz zbanowany ...
Reply
#9
Bądźmy tutaj sprawiedliwi. Nikt tak naprawdę nie dostarczył żadnych dowodów sugerujących, że zostały wykryte lub nie zostały wykryte. Zacznijmy od ciągów w tym źródle dla facetów. Jest to najbardziej oczywisty wektor do wykrywania i nie mogę nawet zrozumieć, dlaczego przeskoczyliśmy do wniosku, że dane wejściowe są wykrywane po zobaczeniu wszystkich tych ciągów. Nie ma żadnej próby zamaskowania tego, co to jest.
Reply
#10
"Nie martw się, wkrótce zostaniesz zbanowany". Jak powiedział facet powyżej, wyciągasz wnioski bez rzeczywistych dowodów Twój znajomy mógł przepisać go w GO, nie znaczy to, że nie postępuje zgodnie z tym samym rozkazem instrukcji.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)