Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Unity Web Player mono injection
#11
Zacytować: Originally Posted by nubudy Podłączasz tylko jedną funkcję? Czy ta funkcja haczyka załadować rzeczywiste dossa oszustwo? Tak, wystarczy załadować program dll, a następnie zwolnić moduł ładujący. Jak zwykły ładowacz do rdzy
Reply
#12
Zacytować: Originally Posted by sh! Ft Zawodzi, ponieważ nie ma blokady, której nie nabywasz. Najlepiej przejąć główny wątek aplikacji (lub wtyczkę w tym przypadku); i zazwyczaj łagodzi problemy, których doświadczasz. Właściwie to wiem. Tylko jeden wątek będzie uzyskiwał do niego dostęp, wątek gry, w ten sposób rozwiązując problem. Alternatywnie i sposób, w jaki to robię (odkąd publicznie opublikowałem procedurę przechwytywania nici) to odczyt statycznego przesunięcia w pamięci, DWORD dla TlsSlotIndex muteksu, a następnie użycie funkcji QueryInformation NtDLL do pozyskania lokalizacji TLS dla głównego wątek. Po tym, jak mam swoją lokalizację w pamięci, po prostu odczytałem wskaźnik z indeksu szczelin, który dostałem wcześniej, aby uzyskać lokalizację pamięci muteksu, więc mogę wejść do EnterCriticalSection w moim hack i wyjść bez żadnych problemów. Dodatkową korzyścią jest to, że wątek kontynuuje wykonywanie (chyba że trafi gdzieś, gdzie blokada jest używana), więc powstaje mniejsze opóźnienie. Powinniśmy naprawdę dodać pod-forum silnika Unity3D. Wydaje się być popularnym (aczkolwiek obciążonym ładunkiem) silnikiem. To dla mnie za dużo. Czy nie ma prostszego sposobu na zrobienie tego bez żadnych kłopotów? Jak, zawiesić proces i co tam?
Reply
#13
Zacytować: NapisałDarm532 To dla mnie za dużo. Czy nie ma prostszego sposobu na zrobienie tego bez żadnych kłopotów? Jak, zawiesić proces i co tam? Lol, to jest proste? I właściwe (ish) {powinieneś technicznie uzyskiwać dostęp tylko do TLS z wątku, do którego należy, ale cokolwiek} semantyka ... Podałem przykładowy sposób na przejęcie wykonywania głównego wątku w tym pod-forum, polecam po prostu używając tego, jeśli " leniwy. Lub stwórz monofoniczny wątek do wykonania ... Mają tam własny mały podsystem wbudowany w jedność ... Musisz go użyć albo napotkasz na różne problemy ... To w zasadzie jądro w procesie, to zarządza własną pamięcią, chroni własną pamięć podczas wykonywania. Musisz trzymać się jego API, aby bezpiecznie wykonać ... Lista funkcji, które są bezpieczne dla połączeń zewnętrznych, sprawdź źródło oszukiwania dla instrumentów monofonicznych, jest zwięzła. Nie można wiele zrobić poza tym wątkiem lub bez tego zamka. Napisałem cały API do podporządkowania silników unity3d. Dziś kupiłem rdzę i zamierzam zacząć wypuszczanie w najbliższej przyszłości.
Reply
#14
Zacytować: Originally Posted by sh! Ft Lol, to jest proste? I właściwe (ish) {powinieneś technicznie uzyskiwać dostęp tylko do TLS z wątku, do którego należy, ale cokolwiek} semantyka ... Podałem przykładowy sposób na przejęcie wykonywania głównego wątku w tym pod-forum, polecam po prostu używając tego, jeśli " leniwy. Lub stwórz monofoniczny wątek do wykonania ... Mają tam własny mały podsystem wbudowany w jedność ... Musisz go użyć albo napotkasz na różne problemy ... To w zasadzie jądro w procesie, to zarządza własną pamięcią, chroni własną pamięć podczas wykonywania. Musisz trzymać się jego API, aby bezpiecznie wykonać ... Lista funkcji, które są bezpieczne dla połączeń zewnętrznych, sprawdź źródło oszukiwania dla instrumentów monofonicznych, jest zwięzła. Nie można wiele zrobić poza tym wątkiem lub bez tego zamka. Napisałem cały API do podporządkowania silników unity3d. Dziś kupiłem rdzę i zamierzam zacząć wypuszczanie w najbliższej przyszłości. Przykro mi, że kupujesz rdzę. Spróbuję porwać wątek, ale teraz jestem trochę zajęty ... pracą z potężnymi lazorami.
Reply
#15
Zacytować: NapisałDarm532 Przykro mi, że kupujesz rdzę. Spróbuję porwać wątek, ale teraz jestem trochę zajęty ... pracą z potężnymi lazorami. Laz0rs mówisz? Brzmi jak EvE Online Asteroid Mining ^^ pozdrowienia, Alaska
Reply
#16
Zacytować: Napisał Alaska Laz0rs mówisz? Brzmi jak EvE Online Asteroid Mining ^^ pozdrowienia, Alaska Nie, jak prawdziwi leniwi. Bez wykolejenia.
Reply
#17
Czy istnieje sposób, że plik Assembly-Csharp.dll może być załatany, aby załadować i wykonać własną bibliotekę dll?
Reply
#18
Zacytować: Originally Posted by nubudy Czy istnieje sposób, że plik Assembly-Csharp.dll może być załatany, aby załadować i wykonać własną bibliotekę dll? Tak, ale dlaczego miałbyś to zrobić? To naprawdę skomplikowane.
Reply
#19
Zacytować: NapisałDarm532 Tak, ale dlaczego miałbyś to zrobić? To naprawdę skomplikowane. Zastanawiam się tylko, czy łatanie i włożenie własnego zestawu do celu może być w jakiś sposób zautomatyzowane. sh! ft, jak się dowiedzieć, które funkcje działają w mono? Nie mogę znaleźć żadnej dokumentacji dotyczącej większości funkcji mono, których używasz do załadowania własnego zespołu.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)