Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Unity Web Player mono injection
W porządku, więc wiem, że to nie jest forum, na które powinienem się zamieszczać, ale nikt nigdy nie czai się na innych forach, więc tutaj idzie.   Przez ostatni tydzień lub dwa robiłem hacki integralności i zastanawiam się - jak wszyscy tutaj ładują swoje kody do gier na WWW? Po prostu przywołuję oryginalne funkcje, ale czasami się nie udaje, więc zastanawiam się. Opublikuj swoje pomysły lub kod tutaj.
Reply
Cóż, cóż Studiuję gamedesign i rozwój. Używamy jedności jako głównego silnika. Jeśli więc są jakieś pytania dotyczące metod stosowanych podczas tworzenia gry w jedności, po prostu mnie uderz! pozdrowienia, Alaska
Reply
Zacytować: Napisał Alaska Cóż, cóż Studiuję gamedesign i rozwój. Używamy jedności jako głównego silnika. Jeśli więc są jakieś pytania dotyczące metod stosowanych podczas tworzenia gry w jedności, po prostu mnie uderz! pozdrowienia, Alaska Nie potrzebuję metod, potrzebuję czegoś zupełnie odwrotnego: niszczenia tych metod lub ich wykorzystania.
Reply
Zacytować: NapisałDarm532 Nie potrzebuję metod, potrzebuję czegoś zupełnie odwrotnego: niszczenia tych metod lub ich wykorzystania. Tak, ale czy nie jest tak, wiedząc, jak zbudować, to wiedzieć, jak niszczyć? pozdrowienia, Alaska
Reply
Zacytować: Napisał Alaska Tak, ale czy nie jest tak, wiedząc, jak zbudować, to wiedzieć, jak niszczyć? pozdrowienia, Alaska Nie przez cały czas.
Reply
Och, przepraszam. Przeczytam to dalej i będę tu i udzielał odpowiedzi na żądanie. pozdrowienia, Alaska
Reply