Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Unity Web Player mono injection
#1
W porządku, więc wiem, że to nie jest forum, na które powinienem się zamieszczać, ale nikt nigdy nie czai się na innych forach, więc tutaj idzie.   Przez ostatni tydzień lub dwa robiłem hacki integralności i zastanawiam się - jak wszyscy tutaj ładują swoje kody do gier na WWW? Po prostu przywołuję oryginalne funkcje, ale czasami się nie udaje, więc zastanawiam się. Opublikuj swoje pomysły lub kod tutaj.
Reply
#2
Cóż, cóż Studiuję gamedesign i rozwój. Używamy jedności jako głównego silnika. Jeśli więc są jakieś pytania dotyczące metod stosowanych podczas tworzenia gry w jedności, po prostu mnie uderz! pozdrowienia, Alaska
Reply
#3
Zacytować: Napisał Alaska Cóż, cóż Studiuję gamedesign i rozwój. Używamy jedności jako głównego silnika. Jeśli więc są jakieś pytania dotyczące metod stosowanych podczas tworzenia gry w jedności, po prostu mnie uderz! pozdrowienia, Alaska Nie potrzebuję metod, potrzebuję czegoś zupełnie odwrotnego: niszczenia tych metod lub ich wykorzystania.
Reply
#4
Zacytować: NapisałDarm532 Nie potrzebuję metod, potrzebuję czegoś zupełnie odwrotnego: niszczenia tych metod lub ich wykorzystania. Tak, ale czy nie jest tak, wiedząc, jak zbudować, to wiedzieć, jak niszczyć? pozdrowienia, Alaska
Reply
#5
Zacytować: Napisał Alaska Tak, ale czy nie jest tak, wiedząc, jak zbudować, to wiedzieć, jak niszczyć? pozdrowienia, Alaska Nie przez cały czas.
Reply
#6
Och, przepraszam. Przeczytam to dalej i będę tu i udzielał odpowiedzi na żądanie. pozdrowienia, Alaska
Reply
#7
Jednym ze sposobów uzyskiwania dostępu do gier internetowych jest uruchomienie serwera proxy http, z uruchomionym proxy Mogę łatwo zobaczyć załadowany plik gry .unity3d. Stamtąd możesz pobrać plik i rozpakować go, aby zobaczyć plik DLL Assembly-Csharp. Jest publiczny rozpakowacz, który jest do bani i musisz zapłacić za program, aby móc go przepakować. W czasach kiedy korzystałem z Linuksa, napisałem też własny rozpakowanie, ale straciłem wszystko na tym twardym dysku. Oto jedno zdjęcie, które zrobiłem z niepełnych informacji w nagłówku plików .unity3d. Po nagłówku zwykle jest to tylko duży blok danych LZMA, który można łatwo zdekompresować. Po rozpakowaniu tego bloku LZMA zobaczysz, że następna warstwa zawiera wszystkie pliki, w tym Csh Assembly Csharp nierozszyfrowane. Ten obraz został przeskalowany. Kliknij ten pasek, aby wyświetlić pełny obraz. Oryginalny obraz ma wymiary 1920x985. Miałem różne sukcesy w tworzeniu bajtów tablic bajtowych z opcodes IL. Zrobiłem dla hakowania algorytm IL-bajtowego array godmode. Jeśli dowiesz się więcej o strukturze pierwszej i drugiej warstwy, powinieneś być w stanie rozpakować, edytować pliki DLL, przepakować, a następnie użyć proxy, aby zamienić oryginalny plik .unity3d na spakowany. Prawdopodobnie istnieje o wiele lepszy sposób przez zahaczenie wtyczki webplayer jedności.
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by nubudy Prawdopodobnie istnieje o wiele lepszy sposób przez zahaczenie wtyczki webplayer jedności. Możesz pobrać plik unity3d i rozpakować go, aby uzyskać złoŜenia, ale potem chcę coś bardziej interesującego - załadowanie do niego własnych bibliotek mono.
Reply
#9
Właśnie zacząłem wczoraj wykorzystywać gry internetowe oparte na silnikach jednowymiarowych, takie jak uberstrike, dostałem w kilka minut mój hello world dll. Nomster stworzył wątek wyjaśniający, jak zrzucać zespoły z gier internetowych. Zakładam, że już je wyrzuciłeś i masz działający wtryskiwacz, który wybiera odpowiednią instancję procesu przeglądarki, w której jest załadowana gra. Moje podejście opiera się na użyciu dwóch bibliotek dll: jeden będzie mono loader, a drugi prawdziwy. Prawdziwy kodek jest osadzony jako zasób w module ładującym mono. Wstrzykuję moduł ładujący mono, wspólną bibliotekę DLL w języku C ++, która podpina funkcję mono wewnątrz pliku mono-1-vc.dll, aby znaleźć się we właściwym wątku, a następnie załaduję bibliotekę DLL z zasobów
Reply
#10
Zacytować: Napisał Geecko Właśnie zacząłem wczoraj wykorzystywać gry internetowe oparte na silnikach jednowymiarowych, takie jak uberstrike, dostałem w kilka minut mój hello world dll. Nomster stworzył wątek wyjaśniający, jak zrzucać zespoły z gier internetowych. Zakładam, że już je wyrzuciłeś i masz działający wtryskiwacz, który wybiera odpowiednią instancję procesu przeglądarki, w której jest załadowana gra. Moje podejście opiera się na użyciu dwóch bibliotek dll: jeden będzie mono loader, a drugi prawdziwy. Prawdziwy kodek jest osadzony jako zasób w module ładującym mono. Wstrzykuję moduł ładujący mono, wspólną bibliotekę DLL w języku C ++, która podpina funkcję mono wewnątrz pliku mono-1-vc.dll, aby znaleźć się we właściwym wątku, a następnie załaduję bibliotekę DLL z zasobów Podłączasz tylko jedną funkcję? Czy ta funkcja haczyka załadować rzeczywiste dossa oszustwo?
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)