Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Niektóre informacje o broni
#1
Zainstalowałem kodek ponownie i poszedłem szukać w grze xhair .... Oto co znalazłem       Kod:   DWORD GetWeaponInfoByIndex (DWORD WeaponNum) {return * (DWORD *) ((WeaponNum * 4) + 0x736db8); }     Kod:   klasa cWeaponInfo {public: char unknown0 [4]; char * WeaponName; // 0004 char unknown1 [184]; char * viewmodelfire; // 00C0 char unknown2 [8]; char * viewmodelup; // 00CC char * viewmodeldown; // 00D0 char unknown3 [568]; __int32 Shader; // 030C char unknown4 [316]; float xHair1; // 044C float xHair2; // 0450 float xHair3; // 0454 float xHair4; // 0458 float xHair5; // 045C float xHair6; // 0460 float xHair7; // 0464 float xHair8; // 0468};       kredyty smoochy
Reply
#2
lubię! dobra robota działa dobrze!
Reply
#3
Dobra robota mr
Reply
#4
Myślę, że to był XeroHawk, ale nie jestem pewien.
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by cardoow zgaduję, kto to był, porzucił strukturę z plików iw odwróciłem tylko to, czego potrzebowałem Nie, spójrz na 0x006C2754
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by CyberDwak Nie, spójrz na 0x006C2754 nie patrz na to Xero | Hawk 05-03-2009, 10:02 Myśl, że to wypuszczę, może być pomocna w takich rzeczach jak brak odrzutu / brak rozprzestrzeniania się. Głównie otrzymałem nazwy poprzez porównanie struktury w pamięci z pliki broni w iw11.iwd, które można otworzyć jako plik .zip
Reply
#7
miła praca faceci, ładnie wyglądający.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)