Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nowe środki przeciwko oszustwom jutro
#1
https://twitter.com/PUBATTLEGROUNDS/..222757438820352   Znalazłem inny wątek na Reddicie, który wymienił niektóre ze znanych nam struktur ...   Ktoś widzi coś nowego w zrzucie serwera testowego do logowania?   Do tej pory jest rejestrowanie dla:   1. SpeedHackVelocity 2. Ciągły Kill 3. IgnoreWall 4. Amunicja 5. AttackRange 6. SpeedHackTime   Zostały one dodane, ale niedawno nazwano je zaledwie kilka razy. Wygląda na to, że teraz włączają teraz wykrywanie po stronie serwera?
Reply
#2
Zacytować: Originally Posted by kcorj2244 https://twitter.com/PUBATTLEGROUNDS/..222757438820352 Znalazłem inny wątek na Reddicie, który wymienił niektóre ze znanych nam struktur ... Ktoś widzi coś nowego w zrzucie serwera testowego do logowania? Do tej pory jest rejestrowanie dla: 1. SpeedHackVelocity 2. Ciągły Kill 3. IgnoreWall 4. Amunicja 5. AttackRange 6. SpeedHackTime Zostały one dodane, ale niedawno nazwano je zaledwie kilka razy. Wygląda na to, że teraz włączają teraz wykrywanie po stronie serwera? Ma sens, że będą walczyć z hakowaniem szybkości. To największa rzecz, na którą ludzie narzekają głównie na Reddit.
Reply
#3
https://twitter.com/PUBATTLEGROUNDS/..222236136468481 Myślę, że mieli na myśli jutro w związku z Koreą Południową, więc zamierzają zrobić aktualizację wkrótce, jak się wydaje?
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by kingofthedead https://twitter.com/PUBATTLEGROUNDS/..222236136468481 Myślę, że mieli na myśli jutro w związku z Koreą Południową, więc zamierzają zrobić aktualizację wkrótce, jak się wydaje? Pół godziny później rozpoczną proces aktualizacji na godzinę.
Reply
#5
Happening right now Lol Pechowy dla wszystkich szybkich hakerów
Reply
#6
Wykrywanie / zapobieganie włamaniom Speedhack zawarte jest w UE4, Fortnite miał go na wydaniu. Butthole wreszcie skopiował makaron. To, co byłoby zabawne, to jeśli zostanie zakazany, ponieważ są pasażerami w samochodzie speedhackera.
Reply
#7
Zacytować: Napisał dracorx Wykrywanie / zapobieganie włamaniom Speedhack zawarte jest w UE4, Fortnite miał go na wydaniu. Zajęło im to tyle czasu, aby go dodać. To, co byłoby zabawne, to jeśli zostanie zakazany, ponieważ są pasażerami w samochodzie speedhackera. Metoda szybkiego włamania, którą znam teraz, to zmienić czas sys, zahaczając QueryPerformanceCounter lub GetTickCount, ALE Myślę, że tylko BE wykrywa funkcje systemu zahaczającego. BE również wykryć obecność haka d3d, nie wiem, dlaczego nie wykrywają zahaczenia QueryPerformanceCounter lub GetTickCount.
Reply
#8
Zasięg ataku?
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by ncjlc Metoda szybkiego włamania, którą znam teraz, to zmienić czas sys poprzez zahaczenie QueryPerformanceCounter lub GetTickCount Istnieje wiele sposobów na szybkie przyspieszenie działania klienta, dlatego najlepsze jest wykrywanie serwerów. Zacytować: Originally Posted by masterben2432 Zasięg ataku? Dalekosiężna walka wręcz.
Reply
#10
Zacytować: Napisał dracorx Istnieje wiele sposobów na szybkie przyspieszenie działania klienta, dlatego najlepsze jest wykrywanie serwerów. Dalekosiężna walka wręcz. Odpuść ciosy Supermana.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)