Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GTA Ammo
#1
Cześć!.   W tworzeniu Weapon Binder teraz dla GTA SA ale mam problemy       Kod:   CPed + 0x5A0 = [bajt] Początek danych broni (28 bajtów) (Zobacz struktury: WeaponSlot) CPed + 0x5D8 = [dword] Typ broni pistoletowej: 22 = 9mm 23 = wyciszony 9mm 24 = orzeł pustyni CPed + 0x5DC = [dword] Stan pistoletu CPed + 0x5E0 = [dword] Amunicja pistoletowa w klipie CPed + 0x5E4 = [dword] Całkowita amunicja pistoletowa (łącznie z klipem) CPed + 0x5F4 = [dword] Typ broni typu shotgun: 25 = shotgun 26 = piłowana strzelba 27 = spa - 12 CPed + 0x5F8 = [dword] Shotgun: 1 = strzelanie? 2 = przeładowanie CPed + 0x5FC = [dword] Amunicja Shotgun w klipie CPed + 0x600 = [dword] Całkowita amunicja Shotgun (w tym klip) CPed + 0x718 = [bajt] Aktualny slot na broń (1 bajt) CPed + 0x740 = Aktualny identyfikator broni ( domyślnie dat) CPed + 0x760 = [dword] Broń, która była uszkodzona z CPed + 0x764 = [dword] Wskaźnik do peda, który cię uszkodził Struktury WeaponSlot // Razem 28Bytów typ DWORD // + 0 Stan DWORD // + 4 ( 0 bezczynności, 1 ostrzał, 2 przeładowania) DWORD AmmoInClip // + 8 DWORD AmmoRemaining // +12 FLOAT nieznany // +16 (zwiększa się za każdym razem, gdy wystrzeliwujesz broń, 0 gdy broń nie jest aktywna, prawdopodobnie używana do liczenia pocisków wystrzelonych, aby wiedzieć kiedy przeładować?) NIEZNANY 0. 7 Bajtów // +20 (nieznany - tryb gogli, 0 wyłączone i 256 włączone) ... + 27 WeaponSlot. type (Slot0: No Weapon) (Slot2: Handguns) 0 - Fist 22 - Pistolet 1 - Brass Knuckles 23 - Pistolet wyciszony (Slot1: Walka wręcz) 24 - Desert Eagle 2 - Golf Club (Slot3: Shotguns) 3 - Nitestick 25 - Shotgun 4 - Nóż 26 - Piłowanie - Strzelba 5 - Kij baseballowy 27 - SPAS - 12 6 - Łopata (Slot4: Sub-Machineguns) 7 - Kij bilardowy 28 - Micro Uzi 8 - Katana 29 - MP5 9 - Piła łańcuchowa 32 - TEC - 9 15 - Cane (Slot5: Machineguns) (Slot10: Gifts) 30 - AK47 1 4 - Kwiaty 31 - M4 (Slot9: Special1) (Slot6: Rifles) 42 - Gaśnica 33 - Country Rifle 43 - Camera 34 - Karabin snajperski (Slot11: Special2) (Slot7: Heavy Weapons) 44 - NV Gogle 35 - Wyrzutnia rakiet 45 - IR Goggles 36 - Heat Seaking RPG 46 - Spadochron 37 - Miotacz ognia (Slot12: Detonatory) 38 - Minigun 40 - Detonator (do zdalnych materiałów wybuchowych) (Slot8: Pociski) 16 - Granat 18 - Koktajl Mołotowa 39 - Zdalne materiały wybuchowe (Nie slot: wystrzelony z hunter / hydra / launchera launcher) (ten typ jest przechowywany w puli rakietowej jako typ rakiety, ale jest kontynuacją tej listy) 19 - Normalne rakiety 20 - Heatseeking rakiety   Do gry Minigun:     Kod:   DWORD CpeD = * (DWORD *) CPED; * (BYTE *) (CpeD + OFS_WEAPON) = 38;   Kiedy wchodzisz do gry, ulega awarii na pulpicie i mówi 0x118a, ale nie mam 0x118a w moich adresach, a amunicja to 0-0 w moim miniguncie. A Minigun nie ma skóry w mojej dłoni. Dowolny pomysł?
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)