Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zmienić struct_wood_ceiling?
#1
Witaj, ponieważ wykryto tytan i nie mam wtryskiwacza do ładowania haka Dizzy'ego, co muszę zmienić w pliku ngconfiguration.000.unity3d, aby sufity stały się puste? Teraz zmieniam WoodWall w WoodWal1, ale zmiana sufitu na coś takiego jak Ceilin1 nie działa. Jak mam to zrobic?   EDYTOWAĆ: Znalazłem swój problem. Zmieniłem tekst struct_woodceiling zamiast content / structures / wood / Woodceling, ale teraz za każdym razem, gdy wchodzę w nowy obszar, próbuję załadować sufity i ponieważ zmieniłem je, zamraża się na 3-5 sekund, każdy wiesz, jak temu zapobiec?
Reply
#2
To tylko 3-5 sekund, jesteś niecierpliwy?
Reply
#3
Edycja: od WoodCeiling do WoodCeilin1, ale nie WoodCeiling1 i to działa
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by nubdienub Witaj, ponieważ wykryto tytan i nie mam wtryskiwacza do ładowania haka Dizzy'ego, co muszę zmienić w pliku ngconfiguration.000.unity3d, aby sufity stały się puste? Teraz zmieniam WoodWall w WoodWal1, ale zmiana sufitu na coś takiego jak Ceilin1 nie działa. Jak mam to zrobic? EDYTOWAĆ: Znalazłem swój problem. Zmieniłem tekst struct_woodceiling zamiast content / structures / wood / Woodceling, ale teraz za każdym razem, gdy wchodzę w nowy obszar, próbuję załadować sufity i ponieważ zmieniłem je, zamraża się na 3-5 sekund, każdy wiesz, jak temu zapobiec? Jak to się robi. edytowanie rzeczy na ścianie?
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by nubdienub Witaj, ponieważ wykryto tytan i nie mam wtryskiwacza do ładowania haka Dizzy'ego, co muszę zmienić w pliku ngconfiguration.000.unity3d, aby sufity stały się puste? Teraz zmieniam WoodWall w WoodWal1, ale zmiana sufitu na coś takiego jak Ceilin1 nie działa. Jak mam to zrobic? EDYTOWAĆ: Znalazłem swój problem. Zmieniłem tekst struct_woodceiling zamiast content / structures / wood / Woodceling, ale teraz za każdym razem, gdy wchodzę w nowy obszar, próbuję załadować sufity i ponieważ zmieniłem je, zamraża się na 3-5 sekund, każdy wiesz, jak temu zapobiec? Zamrażanie jest normalne.
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by nubdienub Witaj, ponieważ wykryto tytan i nie mam wtryskiwacza do ładowania haka Dizzy'ego, co muszę zmienić w pliku ngconfiguration.000.unity3d, aby sufity stały się puste? Teraz zmieniam WoodWall w WoodWal1, ale zmiana sufitu na coś takiego jak Ceilin1 nie działa. Jak mam to zrobic? EDYTOWAĆ: Znalazłem swój problem. Zmieniłem tekst struct_woodceiling zamiast content / structures / wood / Woodceling, ale teraz za każdym razem, gdy wchodzę w nowy obszar, próbuję załadować sufity i ponieważ zmieniłem je, zamraża się na 3-5 sekund, każdy wiesz, jak temu zapobiec? Gdzie znajdujesz wymienione pliki do edycji?
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by thehungrywhale Gdzie znajdujesz wymienione pliki do edycji? steamapps \ common \ rust \ bundles \ ngcconfiguration.000.unity3d otwórz go za pomocą notatnika ++ i upewnij się, że rozmiar pliku jest taki sam.
Reply
#8
Znalazłem pliki i wygląda na to, że działają. Gdy tylko gra próbuje oddać budynki wokół mnie, gra blokuje się od wszystkich wyjątków.
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by 0luke steamapps \ common \ rust \ bundles \ ngcconfiguration.000.unity3d otwórz go za pomocą notatnika ++ i upewnij się, że rozmiar pliku jest taki sam. Dzięki EDYCJA: jak zrobić to LOL. Otwieram go i widzę, że to jest NUL NUL NUL NUL (rzeczy tutaj) NUL NUL NUL Co mam zrobić z przedmiotami z drewna? PRZYKŁAD: treść / struktury / drewno / WoodCeiling (NUL)
Reply
#10
Zacytować: Originally Posted by cantbeatdis Dzięki EDYCJA: jak zrobić to LOL. Otwieram go i widzę, że to jest NUL NUL NUL NUL (rzeczy tutaj) NUL NUL NUL Co mam zrobić z przedmiotami z drewna? PRZYKŁAD: treść / struktury / drewno / WoodCeiling (NUL) ctrl + f "WoodCeiling" zmień jeden z bajtów. np .: w0odokładnie, woodce1ling, w1337eiling zachowaj kopię zapasową oryginalnego pliku konfiguracyjnego, chyba że nie chcesz ponownie renderować sufitu (nie jest to idealne rozwiązanie). Ponadto po każdej aktualizacji trzeba ponownie edytować plik ngcconfiguration ze względu na zmiany pozycji adresów.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)