Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak mogę utworzyć Aimbot ESP?
#1
Czy mogę go stworzyć za pomocą IDA Pro, Cheat Engine i ReClass? Jak mogę narysować pola wokół modeli graczy?
Reply
#2
Błagając, nie stworzysz niczego. Możesz poprosić o pomoc, ale nie możesz zrobić wszystkiego dla siebie. Greets, XC.
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by xCyniu Błagając, nie stworzysz niczego. Możesz poprosić o pomoc, ale nie możesz zrobić wszystkiego dla siebie. Greets, XC. Co? Żebranie? Pytam, czy mogę stworzyć Aimbot ESP z tymi narzędziami.
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by SaaaD Co? Żebranie? Pytam, czy mogę stworzyć Aimbot ESP z tymi narzędziami. To błaganie. Jeśli potrzebujesz pomocy, pokaż swoją pracę, a następnie zadaj dokładne pytanie. Na przykład : cześć, udało mi się powtórzyć przez wszystkich graczy, mogę uzyskać i narysować nazwiska graczy, czy możesz pomóc w rysowaniu pudełka? To są pytania pomocnicze. Nie możemy nic dla ciebie zrobić. Greets, XC.
Reply
#5
Kiedy pierwszy raz się tu zarejestrowałem, nic nie wiedziałem. Czytałem każdą nitkę. Zadaję miliony pytań. Wciąż zadaję wiele pytań. Do tego czasu zrobiłem pierwszy pracujący trener Crysis 2. Następnie asa pik. Teraz kończę asa pikowego multihacka z ogromnym zniszczeniem mapy i wieloma innymi. Czytaj dalej. Spróbuj z prostą grą. Wypróbuj gry, które są open source.
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by Hooch Kiedy pierwszy raz się tu zarejestrowałem, nic nie wiedziałem. Czytałem każdą nitkę. Zadaję miliony pytań. Wciąż zadaję wiele pytań. Do tego czasu zrobiłem pierwszy pracujący trener Crysis 2. Następnie asa pik. Teraz kończę asa pikowego multihacka z ogromnym zniszczeniem mapy i wieloma innymi. Czytaj dalej. Spróbuj z prostą grą. Wypróbuj gry, które są open source. Dziękuję za poradę, ale chciałbym tylko wiedzieć, jakich narzędzi potrzebuję do stworzenia AimBota ESP.
Reply
#7
Jakie narzędzia? W rzeczywistości potrzebujesz tylko kompilatora c ++ i notatnika. Ale dla uproszczenia możesz pobrać visual studio express. Jeśli chcesz odwrócić grę (zechcesz), weź IDA pro i olly. Reclass też jest pomocny. Jeśli zaczynasz od zupełnie nowej gry, możesz pomóc sobie w wyszukiwaniu mechanizmu gracza na początku. Ale przede wszystkim udaj się do lokalnej biblioteki, aby wypożyczyć lub kupić książkę w języku c ++. Musisz wiedzieć. C ++, podstawy Winapi i ESP, powinieneś znać DirectX. Asm też jest pomocny.
Reply
#8
Zacytować: Originally Posted by Hooch Jakie narzędzia? W rzeczywistości potrzebujesz tylko kompilatora c ++ i notatnika. Ale dla uproszczenia możesz pobrać visual studio express. Jeśli chcesz odwrócić grę (zechcesz), weź IDA pro i olly. Reclass też jest pomocny. Jeśli zaczynasz od zupełnie nowej gry, możesz pomóc sobie w wyszukiwaniu mechanizmu gracza na początku. Ale przede wszystkim udaj się do lokalnej biblioteki, aby wypożyczyć lub kupić książkę w języku c ++. Musisz wiedzieć. C ++, podstawy Winapi i ESP, powinieneś znać DirectX. Asm też jest pomocny. Dziękuję bardzo, już wiem, jak korzystać z tych narzędzi.
Reply
#9
Zacytować: Originally Posted by SaaaD Dziękuję bardzo, już wiem, jak korzystać z tych narzędzi. Lierface
Reply
#10
Dziękuję Ci
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)