Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
biblioteka wewnętrzna bez biblioteki DLLMAIN
#1
cześć ludzie   Mam wewnętrzne oszustwo dla warface z tym       Kod:   typedef HRESULT (WINAPI * EndScene_) (LPDIRECT3DDEVICE9 pDevice); EndScene_ pEndScene; HRESULT WINAPI hkEndScene (LPDIRECT3DDEVICE9 pDevice) {return (* pEndScene) (pDevice); } DWORD FindDevice (DWORD Len) {DWORD dwObjBase = 0; dwObjBase = (DWORD) LoadLibraryA ("d3d9.dll"); while (dwObjBase ++ <dwObjBase + Len) {if ((* (WORD *) (dwObjBase + 0x00)) == 0x06C7 && (* (WORD *) (dwObjBase + 0x06)) == 0x8689 && (* (WORD * ) (dwObjBase + 0x0C)) == 0x8689) {dwObjBase + = 2; złamać ; }} return (dwObjBase); } DWORD GetDeviceAddress (int VTableIndex) {PDWORD VTable; * (DWORD *) i VTable = * (DWORD *) FindDevice (0x128000); return VTable [VTableIndex]; } Haki DWORD WINAPI (LPVOID pThreadParameter) {DetourFunction ((PBYTE) GetDeviceAddress (42), (PBYTE) i hkEndScene); __asm mov [pEndScene], eax; return 0; } BOOL WINAPI DllMain (HMODULE hDll, DWORD dwReason, LPVOID lpReserved) {if (dwReason == DLL_PROCESS_ATTACH) {CreateThread (NULL, NULL, (LPTHREAD_START_ROUTINE) Hooks, NULL, NULL, NULL); } return TRUE; }   i usłyszałem, że CreateThread można szybko wykryć, wtedy usłyszałem, że wewnętrzny może być bez CreateThread i DllMain, tylko hak   Ktoś wie, jak to zrobić?
Reply
#2
Zacytować: Originally Posted by Chamas ... Kod: BOOL WINAPI DllMain (HMODULE hDll, DWORD dwReason, LPVOID lpReserved) {if (dwReason == DLL_PROCESS_ATTACH) {DetourFunction ((PBYTE) GetDeviceAddress (42), (PBYTE) i hkEndScene); __asm mov [pEndScene], eax; } return TRUE; }
Reply
#3
Zacytować: Napisał Sekkai Kod: BOOL WINAPI DllMain (HMODULE hDll, DWORD dwReason, LPVOID lpReserved) {if (dwReason == DLL_PROCESS_ATTACH) {DetourFunction ((PBYTE) GetDeviceAddress (42), (PBYTE) i hkEndScene); __asm mov [pEndScene], eax; } return TRUE; } Bez Dllmain Prawdopodobnie również tworzy wątek
Reply
#4
Zacytować: Originally Posted by Chamas Bez Dllmain Prawdopodobnie również tworzy wątek Myślę, że szukasz kodu powłoki, aby wywołać punkt wejścia używając mapy manualnej
Reply
#5
Zacytować: Napisał Sekkai Myślę, że szukasz kodu powłoki, aby wywołać punkt wejścia używając mapy manualnej Słyszałem także funkcję haka umieszczoną w pamięci gry
Reply
#6
umieścić haczyk na zewnątrz?
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by wlan umieścić haczyk na zewnątrz? nigdy nie pracował z ext Zacytować: Originally Posted by wlan umieścić haczyk na zewnątrz? możesz pokazać mi ext hook?
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)