Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
»
#11
Zacytować: Napisał War3zdude92 czy byłoby możliwe przekonwertowanie tego na cod 4? havnt spojrzał na kod, ale powinien być w stanie dzięki za podzielenie się przyjemną pracą
Reply
#12
Właśnie przetestowałem mój WorldToScreen i działa dobrze. Nie wiem, dlaczego miałeś problemy. Edytować: Zmodyfikowano do źródła ... Kod: // ... Zadeklaruj nasze viewAxis Vector viewAxis [3]; // ... W ReadGame ReadProcessMemory (mw2_process, (PVOID) (REFDEF + 0x24), i viewAxis, 36, NULL); bool WorldToScreen (const Vector & WorldLocation, float * fScreenX, float * fScreenY) {Pozycja wektorowa = WorldLocation - mypos; Transformacja wektorowa; // pobierz nasze produkty dot z viewAxis Transform. x = Pozycja. dotproduct (viewAxis [1]); Przekształć. y = Pozycja. dotproduct (viewAxis [2]); Przekształć. z = pozycja. dotproduct (viewAxis [0]); // upewnij się, że znajduje się przed nami, jeśli (Przekształć z <0.1f) zwróci false; * fScreenX = centrum ekranu [0] * (1 - (Przekształcenie x / fov [0] / Przekształcenie z)); * fScreenY = screencenter [1] * (1 - (Przekształcenie y / fov [1] / Przekształcenie z)); return true; }
Reply
#13
Dziękujemy za zaktualizowane źródło i podziękowania za zaktualizowaną funkcję Worldtoscreen
Reply
#14
dlaczego nie pracujesz na XP pls pomoc
Reply
#15
Ten hack został stworzony specjalnie dla systemu Windows Vista i nowszych. Zależy od Windows Aero, aby działał jako nakładka. Będziesz musiał pozbyć się systemu Windows XP, jeśli chcesz go użyć.
Reply
#16
Co otworzyć ExternalBoxEsp3.184.vcproj z? : s
Reply
#17
Cant wydaje się znaleźć "readgame", czy możesz dać wskazówkę, która linia xD
Reply
#18
Zacytować: Napisał War3zdude92 Cant wydaje się znaleźć "readgame", czy możesz dać wskazówkę, która linia xD Otwarty projekt goto main.cpp CTRL + F wpisz "ReadGame" naciśnij znajdź następny
Reply
#19
Zacytować: Originally Posted by kolbybrooks Właśnie przetestowałem mój WorldToScreen i działa dobrze. Nie wiem, dlaczego miałeś problemy. Edytować: Zmodyfikowano do źródła ... [kod] // ... Zadeklaruj nasze viewAxis Wektor viewAxis [3]; // ... W ReadGame ReadProcessMemory (mw2_process, (PVOID) (REFDEF + 0x24), i viewAxis, 36, NULL); bool WorldToScreen (const Vector i WorldLocation, float * fScreenX, float * fCcreenY) { Vector Position = WorldLocation - mypos; Transformacja wektorowa; // pobierz nasze produkty dot z viewAxis Transform.x = Position.dotproduct (viewAxis [1]); Transform.y = Position.dotproduct (viewAxis [2]); Transform.z = Position.dotproduct (viewAxis [0]); // upewnij się, że jest przed nami if (Transform.z <0.1f) return false; * fScreenX = screencenter [0] * (1 - (Transform.x / fov [0] / Transform.z)); * fScreenY = screencenter [1] * (1 - (Transform.y / fov [1] / Transform.z)); return true; } im noob przy kodowaniu, gdzie mogę to dodać? plz mi pomóż
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)