Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pytanie, którego wszyscy nienawidzicie. Jak pracować w WarZ
#1
No hej,   Jak jestem pewien, można się domyślić, że jest to kolejna "UCZY MNIE, JAK ZŁAMAĆ GOŚCI!" wątek. Przede wszystkim mam podstawową wiedzę z zakresu programowania w języku C ++ i rozumiem, jak działają gry i jak pamięć jest przechowywana, po prostu mam problemy z samym włamywaniem się do gry. W przeszłości nigdy nie robiłem żadnej inżynierii wstecznej, więc może to być trochę trudne, ale jestem przekonany, że mogę to zrobić.   Mówiąc bez ogródek, jaki byłby najlepszy sposób na stworzenie hackowania "TheWarZ"?   Tworzenie .dll i wstrzykiwanie go do WarZ.exe?   Gdyby to było właściwe podejście, jak mam przystąpić do konfigurowania projektu i dołączania do WarZ / DirectX (czy też TheWarZ nawet używa DirectX?)   Czy mogę w jakiś sposób dekompilować grę, dokonać pewnych modyfikacji, a następnie dokonać rekompilacji?   Gdyby to było właściwe podejście, w jaki sposób chciałbym go dekompilować?   Wszelkie zasoby / linki będą bardzo mile widziane.   Pozdrowienia,   Jakub
Reply
#2
przede wszystkim musisz pobrać i zainstalować vc ++ (na przykład ekspresowy), użyjesz go do skompilowania i zakodowania haseł lub programów .dll / .exe. Po zainstalowaniu możesz także pobrać DirectX SDK, w ten sposób będziesz mógł skompilować programy oparte na d3d (takie jak hacki). wtedy masz dwie opcje, uczyń hack całkowicie opartym na silniku lub zaczepiającym d3d lub podpinania d3d i korzystania z niektórych funkcji silnika. jeśli chcesz zobaczyć próbki haków d3d po prostu przeszukuj fora, w zasadzie jesteś goind, aby dynamicznie znaleźć funkcję renderowania d3d, umieść skok (hook) w swojej funkcji hooked, dodaj swój kod, a następnie spraw, aby powrócił do oryginalnej gry może biec. jeśli moglibyśmy dekompilować grę, a następnie przekompilować, byłoby o wiele łatwiej robić hacki, przy okazji nie jest to ogólnie możliwe, do odwrócenia będziesz potrzebował ida pro / olly dbg. Mówiąc o warzu, myślę, że spakowali to. po prostu uruchom grę, a następnie zrzuć ją za pomocą olly dbg, kerner detective lub swojego ulubionego narzędzia, a następnie przeanalizuj. zawsze możesz użyć tego forum, aby zapytać i dowiedzieć się, jest wszystko, czego potrzebujesz.
Reply
#3
jeśli chodzi o twoje pierwsze pytanie, to zależy od bezpieczeństwa, być może jest jakaś funkcja, która mogłaby zostać wywołana, aby odrodzić element, jak rodzaj SendServer .... ale nie wiem. Dowiedziałem się prawie wszystkiego, czytając, pytając i próbując .... UCForum jest pełne przykładów i ma wszystko, czego potrzebujesz, aby zacząć, kiedy zrozumiesz, jak działa, możesz też rozszerzyć znajomość na inne gry
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)