Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czy łata lagswitch jest łatana?
#1
testowałem go wczoraj na serwerze testowym, działa doskonale, ale na serwerze na żywo już nie działa, od zeszłego tygodnia. jest w pełni załatany, prawda?
Reply
#2
testowane na pustyni, już nie działa
Reply
#3
Zacytować: Originally Posted by ahiddenmessi testowane na pustyni, już nie działa Myślałem, że to łata dawno temu, kiedy próbowałem, nie wyszło. Jeśli nie masz nic przeciwko przeładowaniu, jak to robiłeś?
Reply
#4
używam netbalancer, VPN. działało 2 tygodnie temu na obu serwerach. to zostało załatane na serwerze, ale działa w 100% na serwerze testowym. wczoraj został załatany na serwerze testowym po łatce
Reply
#5
tak, moja metoda również przestała działać ROZERWAĆ
Reply
#6
Wynika to z dodanej kontroli raycast, która zapobiega również oszustwom, które wymuszają kolizję pocisków przez teren / ściany. Nadal można nadużywać kodu sieciowego, ale nie za pomocą prostego skryptu opóźniającego / wyłączającego.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)