Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czy inne zewnętrzne ESP drży?
#1
Moja zewnętrzna ESP jest trochę chwiejna, prawdopodobnie dlatego, że jest zewnętrzna, a więc zwykle gorsza wydajność, ale czy ktoś ma niestabilną / wewnętrzną jak zewnętrzną ESP? Jeśli tak, to prawdopodobnie mógłbym jeszcze bardziej zoptymalizować moje. I przez chwiejne mam na myśli bardzo nieznacznie, gdy obiekty są blisko krawędzi ekranu.
Reply
#2
tssaa anti aliasing może spowodować, że esp się potrząśnie
Reply
#3
"więc zwykle gorszy występ" Zewnętrzne kody nie mają złą skuteczność. Możesz zoptymalizować swoje kody.
Reply
#4
Zacytować: Napisał pierwotnie DEADspy "więc zwykle gorszy występ" Zewnętrzne kody nie mają złą skuteczność. Możesz zoptymalizować swoje kody. wiele serwerów rdzy ma kilkaset tysięcy elementów do przechodzenia, wiele odczytów dla każdego, więc zewnętrzne kończą się posiadaniem okropnej wydajności, niezależnie od tego, jak są zoptymalizowane. nie w przypadku większości gier chociaż ofc.
Reply
#5
Zacytować: Napisał iamoutlaw wiele serwerów rdzy ma kilkaset tysięcy elementów do przechodzenia, wiele odczytów dla każdego, więc zewnętrzne kończą się posiadaniem okropnej wydajności, niezależnie od tego, jak są zoptymalizowane. nie w przypadku większości gier chociaż ofc. Nah, jeśli zrobisz to dobrze, wszystko będzie gładkie, biorąc pod uwagę, ile jest tam podmiotów
Reply
#6
Zacytować: Originally Posted by nicxio Nah, jeśli zrobisz to dobrze, wszystko będzie gładkie, biorąc pod uwagę, ile jest tam podmiotów Prawidłowe rozwiązanie byłoby zgodne z wątkiem, wątku do zbierania, wątku do rysowania, wątku do czyszczenia itp.?
Reply
#7
Zacytować: Originally Posted by nicxio Nah, jeśli zrobisz to dobrze, wszystko będzie gładkie, biorąc pod uwagę, ile jest tam podmiotów Domyślam się, że to zależy wyłącznie od twojej definicji gładkości, ale nigdy nie widziałem zewnętrznej rdzy, która nie byłaby kompletnym gównem, a także asfuckującym używanie procesora do stałego> 90%
Reply
#8
Zacytować: Napisał iamoutlaw Domyślam się, że to zależy wyłącznie od twojej definicji gładkości, ale nigdy nie widziałem zewnętrznej rdzy, która nie byłaby kompletnym gównem, a także asfuckującym używanie procesora do stałego> 90% Cóż, mój zewnętrzny jest w porządku, 2% maksymalnego wykorzystania procesora i rysuje playes / animals / rudy / skrzynie, więc zewnętrzni na pewno mogą być w porządku, z wyjątkiem niewielkiej dragi, o której mówiłem. Po prostu musisz mieć strategiczne podejście do swoich lektur.
Reply
#9
Hmm, sprawdź swój świat pod kątem funkcji ekranu. Kiedy mówisz, że twoje istoty trzęsą się w pobliżu krawędzi lub ekranu, może to być coś z rozdzielczością lub kalkulacją w funkcji. Jestem skorelowany z trzęsieniem, kiedy twoja istota rysuje na różnych współrzędnych bardzo szybko, gdy zbliżają się do krawędzi twojego okna (lub krawędzi twojej nakładki).
Reply
#10
Zacytować: Napisał iamoutlaw Domyślam się, że to zależy wyłącznie od twojej definicji gładkości, ale nigdy nie widziałem zewnętrznej rdzy, która nie byłaby kompletnym gównem, a także asfuckującym używanie procesora do stałego> 90% Używając tutaj dwóch wątków, 16% procesora. Bardzo gładki ESP.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)