Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Flagi
#1
Znalazłem flagi na forum, aby sprawdzić postawę graczy lub jeśli on idzie itd. Ale tylko te 3 działają dla mnie:       Kod:   #define FLAGS_STANDING 0x02 // stojąc, wciąż #define FLAGS_CROUCH 0x04 // kucnij, wciąż #define FLAGS_PRONE 0x08 // skory, nadal   Używam ich w ten sposób:       Kod:   if (pEntity, dwFlags & FLAGS_STANDING) sprintf (cStance, "[Standing]"); if (pEntity, dwFlags & FLAGS_CROUCH) sprintf (cStance, "[Przyczajony]"); if (pEntity, dwFlags i FLAGS_PRONE) sprintf (cStance, "[Proning]");   Co ja robię źle? Czy flagi są nieaktualne? Jest to również pełna lista (Thnx to Strife)       Kod:   #define FLAGS_STANDING 0x02 // stały, wciąż #define FLAGS_CROUCH 0x04 // kucnij, wciąż #define FLAGS_PRONE 0x08 // skory, nadal #define FLAGS_PRONE_FORWARD 0x100 // podatny, nadal #define FLAGS_PRONE_FORWARD 0x100 // podatny, przesuwa się w przód #define FLAGS_PRONE_BACKWARD 0x200 // podatny, cofając #define FLAGS_STANDING_FORWARD 0x400 // stojąc, przesuwając w przód #define FLAGS_STANDING_BACKWARD 0x800 // stojąc, cofając #define FLAGS_CROUCH_FORWARD 0x1000 // przykucnął, przesuwając w przód #define FLAGS_CROUCH_BACKWARD 0x2000 // przykucnął, cofając #define FLAGS_CLIMBING 0x40000 // wspinając się po drabinie #define FLAGS_SPRINTING 0x100000 // sprint #define FLAGS_SCALING 0x800000 // odtwarzacz używa obiektu do przeskakiwania nad / na niego   Thnx
Reply
#2
użyj funkcji wyszukiwania
Reply
#3
Zacytować: Napisał pinki185 użyj funkcji wyszukiwania to zupełnie bezużyteczny post ..... Musisz sprawdzić dla każdej flagi, spróbuj zgrupować je na podstawie postawy korzeniowej, połóż wszystkie stojące razem, kucając razem itd ... i następnie sprawdź postawę na podstawie grupy. Lub możesz sprawdzić każdy indywidualnie.
Reply
#4
dlaczego ta gra została skradziona 10 razy lub więcej w 2 zagrożeniach.
Reply
#5
Zacytować: Napisał pinki185 hmkay mabey możesz tego użyć. skoro brakuje ci tam niektórych flag ... polecam klasę century_t, aby to zrobić Kod: // dla cent-> eFlags #define EF_STAND 0x00000002 #define EF_DUCKED 0x00000004 #define EF_PRONED 0x00000008 #define EF_DRIVER 0x00000020 #define EF_FIRING 0x00000040 #define EF_TANK 0x00004000 #define EF_CLIMB_OBJECT 0x00008000 #define EF_NO_GUN_ATM 0x00020000 #define EF_DEAD 0x00040000 //..niewielkie informacje lokalne #define EF_ZOOMED 0x00080000 #define EF_BUSY 0x00200000 // wpisywanie w czacie lub użycie konsoli: if (cent -> eFlags & EF_DUCKED) // rób tutaj, gdy gracz jest przechylony
Reply
#6
hmm, że wiered bo patrzyłem na strukturę clientinfo i zapisałem wszystkie flagi, co jest tym, co napisałem i działa naprawdę dobrze dla mnie. tylko instancja flagi działa, kiedy gracz przeskakuje używając czegoś.
Reply
#7
parametr moving_state clientinfo jest przydatny dla wektora aimbota i innych przyzwoitych rzeczy ... ale myślałem, że chcesz tylko tekst, jeśli gracz stoi, skulony i pronujący, dlatego jest centity_t -> eFlags najlepszy sposób .. Kod: // dla cent-> eFlags #define EF_STAND 0x00000002 // w tym wszystkie ruchy podczas stania #define EF_DUCKED 0x00000004 // w tym wszystkie ruchy podczas kucania #define EF_PRONED 0x00000008 // w tym wszystkie ruchy podczas pronowania : P
Reply
#8
chciałem tylko pomóc Robbin237 i nie mam żadnych problemów z flagami.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)