Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zapętlanie bez opóźnień
#1
Cześć wszystkim, zastanawiałem się, czy istnieje lepszy sposób na zapętlenie tego; działa, ale wykonuje małą fuzję (około 0,1 sekundy długości) co 5 sekund (muszę tylko zmienić sekundy oczekiwania, ale denerwuję się czekać po aktywacji func i aktualizacji). Próbowałem szukać w UC, ale nie znalazłem niczego, co by to rozwiązało       Kod:   void Start (void) {podstawa. StartCoroutine (update ()); } IEnumerator update (void) {while (true) {yield zwraca nowy WaitForSeconds (5f); spróbuj {if (zasoby) {Hack. baseresource = UnityEngine. Obiekt. FindObjectsOfType <BaseResource> (); } } złapać ( ... ) {} } }   To samo dzieje się z małym baseprojectile i kontenerem.
Reply
#2
Nie możesz nic zrobić, to problem specyficzny dla Rusta. Lepiej przełącz się na internals, mnóstwo informacji na tym pod-forum. ^ Szybsza iteracja obiektu
Reply
#3
Sen (1); ?
Reply
#4
Naprawiono twój oryginalny post, używaj znaczników kodu - i dla miłości słodkiej mary i józefa formatuj swoje źródło CO NAJMNIEJ MAŁEGO BITU. Ok, cześć.
Reply
#5
utwórz wątek> podczas> uśpienia
Reply
#6
Zacytować: Napisał pierwotnie iNjection Sen (1); ? Zacytować: Napisał samouczek utwórz wątek> podczas> uśpienia Oboje, to nie działa w zarządzanych oszustach.
Reply
#7
Lol, jeśli używasz modded Assembly-CSharp.dll, możesz użyć wewnętrznych funkcji Rust, aby uzyskać obiekty, prawda? To prawdopodobnie najszybszy sposób robienia tego
Reply
#8
Gracze z grupy Whit mogą to zrobić, ale zasoby, zwierzęta i pociski są w pętli (pętla baseNpC w przypadku zwierząt). Sądzę, że nie jest to możliwe, jakbym zrobił to szybko, tak jak ja to zrobiłem z odrobiną graczy, ale jest to możliwe do zrobienia niektórych ćwiczeń (ale ja zajrzę lepiej, kiedy będę miał czas), lub zrobię z niego zewnętrzne xD
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)