Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Twórz Chams COD4
#11
Doskonale, zaoszczędziło mi to mnóstwo czasu, chociaż być może powinienem spróbować zdobyć dla siebie przynajmniej jedną z wielu tekstur (prawdopodobnie SAS), ponieważ jest to część tutoriala Fleepa, nad którym pracuję. Na pewno opublikuję informacje o fakturach tutaj (na tej stronie) dla wszystkich gier, nad którymi pracuję. Być może zrobię PayDay the Heist jako mój pierwszy solowy wysiłek
Reply
#12
Zacytować: Napisał Chuck E Doskonale, zaoszczędziło mi to mnóstwo czasu, chociaż być może powinienem spróbować zdobyć dla siebie przynajmniej jedną z wielu tekstur (prawdopodobnie SAS), ponieważ jest to część tutoriala Fleepa, nad którym pracuję. Na pewno opublikuję informacje o fakturach tutaj (na tej stronie) dla wszystkich gier, nad którymi pracuję. Być może zrobię PayDay the Heist jako mój pierwszy solowy wysiłek Nie polecam korzystania z samouczków fleeps. Nie wyjaśnia wszystkiego dobrze i nie sądzę, żeby wiedział, co robi.
Reply
#13
Zacytować: Originally Posted by blondi Nie polecam korzystania z samouczków fleeps. Nie wyjaśnia wszystkiego dobrze i nie sądzę, żeby wiedział, co robi. Wymagają dalszych badań nad zastosowanymi technikami / kodami, w przeciwnym razie nie byłoby przyzwoitego poziomu zdobytej wiedzy. Ale uważam je za dobry punkt wyjścia do świata hakerskiego. Oprócz nauki o hackowaniu gier, skorzystałem również z okazji, aby opanować programowanie Win32 (gdzie nie używam DirectX używam Win32) i C ++ oczywiście (byłem / przede wszystkim programistą aplikacji windowsowych C #, przed tym głównie C (UNIX i Linux)). A teraz mam kłopot z DirectX. To hakowanie w grze jest zdecydowanie zabawnym hobby, które na pewno Znajduję się w stanie uniesienia po godzinach / dniach badań, które rozwiązały problem, lub headbutting ścianie podczas tych okresów badań, w których nic nie działa tak, jak powinno (przeżywam to teraz). W każdym razie, wracając do studiów / badań dla mnie EDYCJA: WOOT, Elation moment! .... teraz rozumiem i jestem w stanie właściwie zastosować kroki (a przynajmniej myślę, że robię, lol) Teraz, aby znaleźć kolejną sytuację przy ścianie głowy
Reply
#14
twoje wcięcie jest okropne i myślę, że tęskniłeś za nawiasami wokół siebie
Reply
#15
Eh, jak łatwo logujesz te modele? zbyt trudne i pracuj dla mnie, aby ręcznie je zarejestrować.
Reply
#16
Zacytować: Originally Posted by newtechnology Eh, jak łatwo logujesz te modele? zbyt trudne i pracuj dla mnie, aby ręcznie je zarejestrować. wewnątrz drawindexedprimitive Kod: if (NumVertices == showNumVertices) {d3d -> settexture (...); } gdzieś w środku Kod: if (Somekey == f1) showNumVertices ++; if (Somekey == f2) showNumVertices -; sznurek (x, y, "% i", showNumVertices); to nawet nie podstawy ...
Reply
#17
Zacytować: Napisał King-OrgY wewnątrz drawindexedprimitive Kod: if (NumVertices == showNumVertices) {d3d -> settexture (...); } gdzieś w środku Kod: if (Somekey == f1) showNumVertices ++; if (Somekey == f2) showNumVertices -; sznurek (x, y, "% i", showNumVertices); to nawet nie podstawy ... technice do znalezienia zwracanego adresu pls.
Reply
#18
nauczyć się kodować pls?
Reply
#19
Zacytować: Originally Posted by newtechnology technice do znalezienia zwracanego adresu pls. Kod: #include DWORD _ret = (DWORD) _ReturnAddress ();
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)