Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aimbot Viewangels
#1
ok, więc zrobiłem to, co r4z8r sed i skompilowałem dobrze, ale się zderzyłem, więc teraz dowiedziałem się o awarii wat     Kod:   vec_t * v Orgin; vOrigin = GetHeadOrigin (pSavedEnt, i aimPos [2]); D3DXVECTOR3 vLocal; VectorSubtract (vOrigin, refdef -> viewOrg, vLocal);   Nie mogłem zrobić, jak vLocal = vOrigin - refdef-> viewOrg, ponieważ dałby mi ten błąd:     Kod:   1>. \ d 3d9dev. cpp (805): error C2679: binary '=': nie znaleziono operatora, który bierze prawy operand typu 'int' (lub nie ma akceptowalnej konwersji) 1> e: \ program files (x86) \ microsoft directx 9.0 sdk (lato 2004) \ include \ d 3dx9math. h (196): może być "D3DXVECTOR3 i D3DXVECTOR3 :: operator = (const D3DXVECTOR3 &)" 1> podczas próby dopasowania listy argumentów "(D3DXVECTOR3, int)"   więc teraz line vectorubtract wywala, i myślę, że z powodu tego vLocal jest d3dxvector3, a nie vec3_t? w przeciwieństwie do pozostałych 2?   jakaś pomoc?   -------------   okey faceci crash naprawiony teraz to nie cel, pomoc?     Kod:   centity_t * GetTargetByDistance () {FLOAT Saved = (FLOAT) INT_MAX; FLOAT Distance = 0.0f; centity_t * pEnt = NULL, * pRet = NULL; CClientInfo * pClient; for (int i = 0; i <MAX_PLAYERS; i ++) {centity_t * pEntity = (centity_t *) (0x0084F2D8 + (i * 0x1DC)); pEnt = pEntity; CClientInfo * spClient = (CClientInfo *) (0x839270 + (i * 0x4CC)); pClient = spClient; D3DXVECTOR3 vLocal; VectorSubtract (pEnt -> Origin, refdef -> viewOrg, vLocal); Distance = VectorLength (vLocal); if (Distance> = Saved) kontynuuj; pRet = pEnt; Zapisano = odległość; } Return pRet; } Void DoBot (BOOL bEnable) {if (GetAsyncKeyState (VK_CONTROL) & 1) {DOSTUFF =! DOSTUFF;} if (! BEnable) return; for (int i = 0; i <MAX_PLAYERS; i ++) {D3DXVECTOR3 vRight = refdef -> viewAxis [YAW]; D3DXVECTOR3 vUp = refdef -> viewAxis [PITCH]; if (centity_t * pSavedEnt = (centity_t *) (0x0084F2D8 + (i * 0x1DC))) {FLOAT ScreenX = (FLOAT) refdef -> szerokość; FLOAT ScreenY = (FLOAT) refdef -> wysokość; vec_t * v Orgin; GetHeadOrigin (pSavedEnt, v Orgin); pSavedEnt = GetTargetByDistance (); D3DXVECTOR3 vLocal; VectorSubtract (vOrigin, refdef -> viewOrg, vLocal); Vec3Normalize (& vLocal i vLocal); if (GetAsyncKeyState (VK_MENU)) {pCamera -> ViewAngleX + = (VecToDegree (asinf (Vec3DotProduct (& vRight i vLocal)) * 1.5f); // zmiana 1.5 dla szybszego / wolniejszego celu pCamera -> ViewAngleY + = (VecToDegree (- asinf (Vec3DotProduct (& vUp, & vLocal)) * 1.5f); // zmiana 1.5 dla szybszego / wolniejszego losowania celu. DrawMyText ("Celowanie", 100, 200, 0xFFFF0000, ESPFONT);}}}}   ----------------   naprawiony .
Reply
#2
vec_t! = D3DXVECTOR3 zrób to bez VectorSubtract Kod: vLocal. x = refdef -> viewOrg [0] - v Orgin [0]; vLocal. y = refdef -> viewOrg [1] - v Orgin [1]; vLocal. z = refdef -> viewOrg [2] - v Orgin [2]; greetz KN4CK3R
Reply
#3
thx za reakcję, ale na złe nadal się zawiesza, a kiedy komentuję tę część, to się nie psuje
Reply
#4
Wskaźnik refdef jest poprawny?
Reply
#5
Zacytować: Originally Posted by Gordon` Wskaźnik refdef jest poprawny? yup im na 1.7 i wskaźnik, którego używam jest 0x00797600
Reply
#6
bump.? naprawiono, użyłem niewłaściwego rozmiaru klienta>.
Reply
#7
hej, czy VecToDegree jest taki sam jak D3DXToDegree?
Reply
#8
Zacytować: Wysłany przez pierwotnie | KungFuPenguin | hej, czy VecToDegree jest taki sam jak D3DXToDegree? Sprawdź ten wątek. opowiada o tym wszystkim http://www.unknowncheats.me/forum/sh ...ad.php?t=57505
Reply
#9
tak jest. Po prostu zdefiniowałem to jako D3DXToDegree
Reply
#10
Chcesz powiedzieć, jak to naprawiłeś
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)